Tomātu zupa


Ja kāds ir pa ziemu tikpat ļoti noilgojies pēc tomātu garšas kā es (jo ziemā tos praktiski nepērkam), varat uzvārīt tomātu zupu. Šī ir tāda- ļoti ļoti tomātu zupa, jo no sastāvdaļām gandrīz nekā tajā arī vairāk nav, kā tikai tomāti. 

Recepte no grāmatas ''Vēdiskā veģetārā pavārmāksla''. 


Visu darīju kā receptē rakstīts, tikai- kajēnas piparu vietā man ir čilli pipari un koriandra lapu vietā- zupu pārberu ar timiāna lapiņām. Kad pagaršoju gatavo zupu, man likās, ka gribās mazliet maigāku garšu, pielēju nedaudz saldā krējuma. Bet patiešām nedaudz. 

Klāt ēdu ļoti garšīgas maizītes, kuru recepti noskatījos Anitas lieliskajā blogā. Taisot mīklu, pievienoju nedaudz mazāk cukura kā receptē. 

Labu apetīti! 



Komentāri

Inese teica…
es tomātu zupu vienīgo (pieļauju, ka patiešām vienīgo :D) reizi ēdu Florencē - pavilkos uz tradicionālo virtuvi un nožēloju brīdī, kad to atnesa...
Pat nesaprotu, kāpēc, jo tomāti man ļoti garšo (īpaši vasarā, no pašmāju dobēm), bet zupā tos nespēju "pārvārīt" :)))
Aija Elliņa teica…
Gadās, Inese, arī tā :)
RitaGri teica…
Lai pagatavotu šo zupu, jānopērk tomēr vēl dažas garšvielas, piem., astefīds, vai tas maz ir atrodams lielveikalu garšvielu plauktā.
Prosas recepti izmēģināju un pagatavoju jau pāris reižu, tieši ar šampinjoniem un papriku ļoti garšīgi. Arī meitai garšo.
Aija Elliņa teica…
RitaGri, domāju gan, ka nav lielveikalā, es pērku vai nu ''krišnaītu'' veikaliņā Barona ielā vai Rudra Store, Skolas ielā 31 (šis arī internetā), bet vienīgais labums, ka vienreiz nopērc un ilgi ilgi pietiek, jo asafetīdu neliek daudz :)
Man prieks par prosu! :)