Kafijas maisu somas

Kamēr izmisumā skraidu pa jauno māju un arvien labāk apzinos, ka nekāda strādāšana rokdarbu ziņā (lasi- šūšana) man nesanāks, jo šujmašīnas vads ar pedāli ir vai nu vecajā mājā vai, nedod Dievs, vispār pazudis, tomēr gribu jums atrādīt nesenos darbus. Somas. 

Somu tapšanu iedvesmoja Baiba un Andris no ''Andrito kafijas grauzdētavas''. Tur arī šīs somas var apskatīt un nopirkt. 

Paldies, ka mani uzrunājāt! Lai jums labi iet Vīnē! 

Tapa 4 somas. Ļoti ceru, ka būs vēl. 

Viena liela taša.



Pludmales vai ikdienas soma- 



Mazliet dāmītei- 



Varbūt bezrūpīgai tīnītei, kura vēl nestaipa visu pasauli savā somā līdzi?



Man ļoti patika strādāt ar džutas maisiem, savā ziņā burvīgs materiāls. 

Bet tagad- ar labu nakti un eju vēlreiz meklēt šujmašīnas vadu! :) 



Komentāri

Inese teica…
skaistas somas, man īpaši patīk tā ar tamborēto elementiņu :)))
Kā šim audumam ir ar izturību un saturību? Man uz tādiem skatoties vienmēr bail, kas tas izšķīdīs, ja pieskarsies (tikko iedomājos, ka uz kartupeļu maisiem skatoties nekad nav ienācis prātā, ka tie izšķīdīs, bet nezin kāpēc veikalā tāds pats audums apdrukāts ar rozēm man šķiet makan trausls un smalks :D)
dace teica…
MAN TāDU SOMU VAJAG!! ;)
Sandra Spu teica…
Izcils skaistums un izcila rokdarbniece, aš, jāiet meklēt kartupeļu maiss un jācep man arī augšā...
Madara teica…
burvīgas. ļoti patīk. :)
Una teica…
Šīs patiesi ir jaukas!
Aija Elliņa teica…
Inese, maisu lieku uz līmauduma, savādāk laikam nesanāk, jo audums ir biezs, bet irdens. Kā uzlīmē, var darboties kā patīk...

Paldies par labajiem vārdiem! :)
Irēna teica…
Pārcelšanās pievienotā vērtība-kaut kas pazūd un atrodas, kaut kas atrodas tik pēc gadiem:):)
Skaistas somas!
Anonīms teica…
somas perfektas, vajadzēja piestūķēt ar avīzēm, lai izceļās skaistā forma