Pirmā misija izpildīta:)


Sestdien dzīvnieku patversmē Ulubele uzzinājām, ka viens no veidiem kā varam līdzdarboties, ir paņemt sludinājumus par atrastajiem dzīvniekiem un tos izlīmēt pilsētā- rajonā, kurā atrasts dzīvnieks. Tā arī darām- ņemam dažus sludinājumus par atrastiem sunīšiem Āgenskalnā un Bauskas ielā. Ar Stradiņa slimnīcas apkārtnē klīdušā sunīša sludinājumu iet pavisam vienkārši- metāla siena pie tramvaja pieturas liekas gluži laba šādam sludinājumam. 

Mazliet tālāk jābrauc, lai izlīmētu Bauskas ielā atrastā dzīvnieka foto. Ņemam riteņus un ar mazāko bērnu braucam savā pirmajā misijā. Cītīgi meklējam piemērotākās vietas sludinājumiem. Es cīnos ar nepareizās padomjlaika audzināšanas sekām, jo nemitīgi nepamet doma, ka tad, kad līmēšu sludinājumu uz kādas sienas, mani saņems ciet un aizvedīs uz policiju (jo kā tad var aplīmēt sienas ar kaut kādiem tur papīriem!).... :) :). Vienīgais, ko esmu darījusi līdzīgā žanrā- bērnībā ar krītu uz mājas uzrakstīju savu vārdu un kad kaimiņš brēca uz mani un lika atzīties, ka to darīju es... es neatzinos (jo neviens vēl nav pārspējis spītībā mazu mežāzi!).  Beigās atzīstam par gana labiem Narvesen kiosku, betona stabu un sētu pie sabiedriskā transporta pieturas. Lieta darīta! Gandarīti par paveikto braucam mājās! :) 

Kaut nu tie saimnieki atrastos! 


Komentāri

Anonīms teica…
nu malači, tas ir vērtīgs pasākums.