Pārdaugavas iedzīvotāju ikdiena :)


Vai nav skaists (zinu, zinu, jādusmojas, ka tiek traucēts iedzīvotāju miers, bet es neko nevaru padarīt- mani fascinē visu veidu lidaparāti!)?  Gandrīz virs mājas jumta...

Kā es šajās, rīdziniekiem grūtajās dienās, priecājos par to, ka ikdienā man nekur nav jābrauc ne ar mašīnu, ne sabiedrisko transportu! 

:) :) 

Komentāri

Irēna teica…
Jā, es tieši šorīt nodomāju- cik labi, ka Aijai darbs blakus...
Madara teica…
Un es nodomāju, cik labi, ka nedzīvoju Rīgā :D
Sixspārne teica…
Un es smagi nopūšos, domājot kā no Juglas šodien uz meitas izlaidumu tiksim Kalnciema ielā. :(
Anita teica…
Aija, arī centrā shis ir manīts, man arī tā patīk! Lidmashīnas jau ir tāda ierasta lieta, bet helikopteri katru reizi pārsteidz!
Sigita teica…
Braucot ar tramvaju, nav nekādas vainas:)
Var baudīt helikopterus, kuģīšus, skaistas mašīnas, gandrīz tukšu Akmens tiltu, policistus:)Man ļoti patīk NB puķu dobe:)
Aija Elliņa teica…
Re, kādas mēs pozitīvas! :) :)

Anita, Tev arī patīk lidojoši objekti? :D Bet zini kā vienreiz bija, mēs braucām ar tramvaju un pēkšņi mums pāri tik fiziski sajūtami pārslīd milzīga helikoptera propellera ēna... Un tas nosēžas burtiski blakus, Uzvaras parkā. Tik iespaidīgi! Pēc tam lasīju avīzē, ka atveda slimu bērniņu uz Rīgas slimnīcu. Labu darbu izdarīja :)