Daļiņa Āfrikas saules


Sākumā bija dabasmammas raksts par Elīnu un Āfrikas mammām

Uz mani tieši iedarbojas atslēgvārdi ''Āfrika'', ''autentiski rokdarbi'' un ''mammas, kurām vajag nopelnīt''...  

Tad sekoja mana sarakste ar Elīnu tālajā Tanzānijā, kurai ir burvīgs interneta veikaliņš Mama Africa. Vēl piedevām vinnēju dabasmammas loterijā maciņu un atlaidi pirkumiem. 

Tad nācās pacietīgi gaidīt, līdz daļiņa Āfrikas saules pati atceļoja pie manis. Vai nav pasakaini? 






Lai veicas Elīnai un Āfrikas mammām un paldies par sauli manā mājā!


Komentāri

Sigita teica…
Es arī to rakstu (kaut kad) lasīju ar interesi, taču man tā lapa nevērās un neveras (nē, balta atveras gan!) un tā es paliku nezinot, kādi dārgumi tur slēpjas:) Man patīk tas, ko te redzu:)- tā daļiņa:)
Aija Elliņa teica…
Jā, dīvaini, kādēļ tā... man uzreiz viss vērās un darbojās.
Anonīms teica…
kaut kas traks, Aijuk , to es saprotu, no pašas Āfrikas, no Tanzānijas, tas gan ir ko vērts, svēta lieta, pabalstīt Āfrikas mammas, cik skaisti