Ir augusts...


Smagā laimīgā ābelē gluži kā svētajā raugos 
Nepasauc nepiesauc mani vēl ir augusts 
Vēl brīdi dārzā starp vībotnēm stāvēt tad projām doties 
Pie rudens kā akmens vēsa pieķlaut vaigu un atdzīvoties 

Gaišu un vērīgu skatu dālija manī veras 
Zaļi āboli ābelei brunčos kā mātei ķeras 
Pie rudens piekļauties cieši un sajust dzīvību plūstam 
Ābola sēkliņām deniņos manos sāpīgi sūrstam 

Zemes dzīvība puķes nāve pār plecu man raugās 
Nepasauc nepiesauc mani vēl ir augusts 
Smagā laimīgā ābelē gluži kā svētajā raugos 
Nepiesauc nepasauc mani vēl ir augusts

A.Rancāne









Komentāri

Anonīms teica…
PALDIES PAR SKAISTO DZEJOLI, par augustu un MĀRZEMĪTI un vispār par visu labo un skaisto, baudam vasaru.
Anonīms teica…
Aija , tu esi īpaša, tava dvēsele ir tik bagāta un bagātina visus, kas nonāk saskarē ar tevi, mana miļā, PALDIES TEV.