Vai tiešām?

Ar nelielu neticību un bažām atlieku atpakaļ vakardien publicēto un šodien pazudušo apelsīnu kokteiļa recepti! :)

Vajadzēs-
1) 2 apelsīni,
2) 200 g saldējums,
3) 1 tējkarote citrona sulas,
4) 1 ēdamkarote pūdercukura,
5) ledus.

DARU TĀ

Blenderī sakuļu apelsīnu, vai nu pavisam atbrīvotu no jebkādām miziņām, vai plānās miziņas atstājot, atkarībā no tā, cik sulīgs un cik plānas miziņas. Pielieku pārējās sastāvdaļas un kārtīgi sakuļu...

Un- mēģinu publicēt ziņu!

Bet varbūt, lai nepazustu kādreiz viena otrai ir vērts arī saaicināties 'draugos', apmainīties ar e-pastiem un tamlīdzīgi. Cik gan trausla tā virtuālā pasaule! Jauku blogošanu!

Komentāri

Es to recepti redzu divreiz, kad skatās "lasīšanas sarakstā", bet kad atver pašu blogu, tad tikai šodien uzrakstīto ..- bet arī man blogā ir pazudis viss vakardien ierakstītais, bet var jau būt ka tikai tā liekas:)un viss atgriezīsies...:)
Aija Elliņa teica…
Es jau vispār brīnos, ka jebkas ir atgriezies, jo tie rīta virsraksti ziņās izskatījās tādi, ka ar mūsu bloglandiju ir cauri uz visiem laikiem :D
Anonīms teica…
apsveicu ar atgriešanos un paldies par kārdinājumiem, būs jāsāk spiest uz kokteiļiem, sakarā ar karsto laiku
Sarkanā Biete teica…
Jā, nu pamazām viss sāk atgriezties - urrāāā! Un paldies par iedvesmu vēsajiem padzērieniem - pie mums šodien uzleca jau līdz 42 grēdiem plusā:)
Ilze teica…
Tātad man nav paranoja. Arī citiem ir pazuduši ieraksti. Kas tas vispār bija? Un vai atgriezīses mans pazudušais ieraksts? :(
Aija Elliņa teica…
Sarkanā Biete, 42 grādi!!! Ārprāts, es laikam vispār gulētu un nekustētos tādā klimatā... :)

Chanda, ziņas rakstīja, ka blogger.com ir totāli sabrucis vai tamlīdzīgi :D Kad es ieraudzīju to virsrakstu ziņās, es padomāju, ka vispār visi blogi ir ''aizgājuši pa pieskari'', tad gan man sametās žēl :) Labs viss, kas labi beidzas, vai ne?
Ilze teica…
Jap! :) Mans pazudušais ieraksts ir atpakaļ! :)