Daži jaunatklājumi


Šodien nedaudz paceļojām uz Tūjas un Ainažu pusi. Pagājušajā gadā jau rakstīju par ceļojumu šajā virzienā, tik laiks toreiz nojauca plānus un ne viss izdevās, kā iecerēts. Šogad atkal iegriezāmies Minhauzena muzejā ar mērķi ļaut bērniem kārtīgi izspēlēties lielajā koka rotaļu kuģī, kas šoreiz arī izdevās.

Vēl cieši nolēmām iziet taku, kas ved caur Minhauzena pasaku mežu. Pārgājiena galamērķis- jūra. Takas garums nedaudz vairāk par 5 kilometriem. Bērniem bija interesanti! Arī takas garums nebija pārāk nogurdinošs, jo galā taču bija apsolītā jūra! :)


Un protams, protams- pikniks. Jeb- paklājiņš, sviestmaizes un sula! :)


Pēc Minhauzena taku izstaigāšanas, nolēmām braukt tālāk Ainažu virzienā. Kā nu braucām, kā ne, attapāmies ārzemēs- kaut kā bija piemirsies, ka uzreiz aiz Ainažiem ir Igaunija! Sanāca bērniem pirmais ārzemju ceļojums- tas nekas, ka Igaunijā apguvām tikai kādu metru no robežas! :)


Bet laikam pats pārsteidzošākais šajā ceļojumā bija Ainažu mola apmeklējums- nemaz par tādu nezināju! Skaista pastaiga, kas tuvāk jūrai jau kļūst bīstama, jo akmeņi ir nelīdzeni, izpostīti un grūti pārvarami! Bet mums tas izdevās.



Vēl tikai atceļā viens foto Salacgrīvā pie manas pirmās darba vietas- Salacgrīvas vidusskolas, kurā atradās arī mūzikas skola un tā tiešām bija mana pirmā darba vieta... 100 gadus atpakaļ.



Ceru, ka arī jums ir jaukas brīvdienas!

Komentāri

Anonīms teica…
cik jauks ceļojums jūsu brīnišķīgajai ģimenei, jūs to bijāt pelnījuši, tas ir viens no jaukākajiem maršrutiem, priecājamies par jums, puisīši gan dabūja riktīgi izstaigāties
Irēna teica…
Nu, jums ir bijusi vienkārši apskaužama diena! Jā, kamēr bērni mazi , tos vieglāk saorganizēt uz kopīgiem pasākumiem, tas jāizmanto:) un kā ar piknika paklājiņu?? pašas darināts?:)Malači jūs esat!
Diāna teica…
Brīnišķīgi! Nu es zinu, kur nākamreiz gribēšu aizbraukt.
Elīna teica…
Tas mols ir iespaidīgs. Es ar Dārtu ķengursomā pagājušajā vasarā tur kāpelēju, traki bija, bet līdz jūrai tikām:)
Aija Elliņa teica…
Piknika paklājiņš ir korporatīvā dāvana no Somu saimniekiem, kad vēl strādāju Rīgas Fondu biržā. Joprojām dzīvs! :) Kad beidzas pikniks, tas tiek skaisti salocīts un aiz rokturīša nests uz nākamo piknika vietu! Protams, nelaiž nekādus zemes mitrumus cauri u.c.

Diāna, vakar nebija spēka tik daudz rakstīt un bildes likt, bet Minhauzena takās ik pēc kādiem dažiem simtiem metru ir koka figūras ar motīviem no Minhauzena piedzīvojumiem un plāksnīte ar paskaidrojumu, kas mūsu lasīt mācītājiem vai jau pratējiem ir tieši pa spēkam! :) tas darīja visu vēl aizraujošāku!
Aija Elliņa teica…
Elīna, nopietni!? Cepuri nost... bet nu mēs arī pie jūras kāpām nost no mola, jo- jo tālāk, jo trakāk!!!

es jau tur teicu, nē es tālāk neiešu, bet mans mazais bērns mani turēja aiz rokas un teica- mamma, es tevi izvedīšu! :D
Elīna teica…
Īsti vīri tev aug!
Mēs arī līdz jūrai tikai. Vīrs gan aizgāja līdz galam, bet man jau pietika ar to pašu gabalu, kas man bija jānoiet:)