Sveiciens Jāņudienā

Ceru, ka visi jautri nolīgojuši un/vai vienkārši tāpat atpūtušies!

Manu opi sauca Jānis. Jau 21 gadu viņš dzīvojas citās pasaulēs. Un kopš tā laika es īsti tā kā nezinu, kas man būtu jāsvin 23. un 24. jūnijā...

Lai nu kā, gribēju sveicināt visus Jāņus un Līgas.

Re, te dažas bildes ar mani- laimīgo bērnībā un opi Jāni.






Novēlu katram bērnam tik īpašu opi, kāds bija man!

Un visiem mums- jauku Jāņu dienu!

Komentāri

Irēna teica…
Glīts Opis Tev bijis! Kā man patīk tās melnbaltās bildes...
Aija Elliņa teica…
Jā, viņš bija izskatīgs un iznesīgs vīrietis, lai gan bija īsts lauku zēns- gan prata visus darbus, gan prata dāmai roku noskūpstīt :) ...

Jā, ir melnbaltajās bildēs kaut kāds šarms!
Anonīms teica…
mīļo Aijiņ, cik aizkustinoši, paldies, ka tu atceries mūsu ģimenes lepnumu, mūsu īpašo opiņu Jānīti, kā viņš tevi mīlēja.
Inese teica…
Mīļi opji - tas tāds retums, maniem bērniem nav neviena :(
Es savu vectēvu dievināju (laikam tāpēc, ka vajadzēja kompensēt tēva neesamību...)
Priecīgas un ģimeniskas atlikušās brīvdienas :)