Mērsragā


Ir tādas brīvdienas, kad visiem skaidrs, ka jābrauc prom no mājas, bet ceļojuma galamērķis nav skaidrs teju līdz pat iekāpšanai mašīnā. Šodien bija tieši tā! Reinis īsi pirms izbraukšanas prātoja, ka varam aizbraukt līdz Kolkas ragam. Tā kā izbraucām no mājas diezgan vēlu, sanāca, ka mums pietika arī ar Mērsraga bākas aplūkošanu. 

Tādu eklektiku, uz nedaudziem zemes kvadrātmetriem rēķinot, laikam sen nebiju redzējusi- pati bāka kā no apsveikuma kartītēm- skaista! Pussabrukusi sena ēka turpat blakus, kempinga mājas un visam pa ''virsu'' vēl lokators... o, jā, tas ir kaut kas! :)

Šajā bildē uzskatāmi redzams- bāka caur lokatora dzelžiem :) 


Bet, kā parasti- skatāmies uz to, kas priecē un ir jau arī skaisti! Jūra, jūra visam pāri. Jūras smarža, jūras šalkas, jūras klātbūtne...





Diena patiešām bija skaista! Ja vēl pieskaita tādus sadzīviskus niekus kā to, ka zēni turpceļā varēja priecāties par vismaz desmit pretī braucošām rallija mašīnām (!!!), es atpakaļceļā varēju sajūsmināties par divām ļoti zemu lidojošām lidmašīnām (vai kāds vēl nav dzirdējis par manu vājību uz visiem lidojošiem objektiem? ) :D... 

Visam punktu pielika Kristiana paziņojums atgriežoties Salaspilī! Mašīnā  vairākas reizes klausījāmies Stinga (manu mīļāko) disku Ten Summoner's Tales (1993) un zēniem īpaši patika dziesma She's too good for me. Tā nu mēs braucām un klausījāmies, bet pie pašām mājām Kristians paziņoja: ''Šī dziesma ir par to, ka tā meitene ir pārāk laba tam onkulim! Viņš dzied- viņa ir pārāk laba- superīga man... ''  Tā vienkārši!  :D  Bez komentāriem! 

Jauku jums nākamo nedēļu! 

Komentāri

Diāna teica…
Lieliski! Mazais gudrinieks.
Un Mērsraga bildes uzreiz visu atsauca atmiņā - es tur biju pirms gadiem septiņiem, bet izskatās, ka jūrā nekas nav mainījies. :)
Sarkanā Biete teica…
Paldies, paldies, ka aizvedi mani ( nu vismaz virtuāļi:) pie jūras Mērsragā!
Un tavam puikam laba muzikālā gaume:)
Inga teica…
:))) Jaukas brīvdienas Jums bijušas!
Rallija mašīnas vakar pa Jūrmalu sacentās:))
Aija Elliņa teica…
Paldies, meitenes!
Jā, Diāna, jācer, ka vismaz jūrā nekad nekas nemainīsies! :) ja nu vienīgi kļūs tīrāka un skaistāka :)

Man prieks, Ilze, ka varu vismaz daļiņu no Dzimtenes Tev virtuāli aizsūtīt :)

Inga, rallija mašīnas zēniem bija kā saldais ēdiens! :)
Anonīms teica…
tas jau nozīmē, ka viņa angļu valodas zināšanas ir ļoti labā līmenī, man prieks par jums un jūsu ekskursiju ar atskaiti
Aija Elliņa teica…
Es teicu, kad atbrauksim mājās, es viņam izlasīšu visus dziesmas vārdus un lai viņš man iztulko :D Kristians nemaz nelikās par to izbrīnīts! :)
Biene teica…
Foršas tādas brīvdienas!Un tulkojums trāpīgs!
Aija Elliņa teica…
Jā, Biene, jāķer saules stari, cik vien var... un kopā ar jau nedaudz rudenīgu jūru- skaisti! :)