Garšvielas priekam un veselībai

Jā, tā ir, ka esmu nonākusi teju atkarībā no dažādām garšām, garšu sajūtām un izjūtām. Vārot zupas esmu aizmirsusi, ka agrāk lietoju buljona kubiņus, lai būtu kāda garša. Tagad mana gatavošanās zupas vārīšanai parasti izskatās apmēram tā- 


Protams, ka ne vienmēr lietoju visas šīs garšvielas. 

Bet šoreiz par kaut ko citu. Nesenā žurnāla ''Ieva'' numurā ieraudzīju rakstiņu, kurā bija aprakstīts kā garšvielas lietot dažādu vieglu saslimšanu gadījumā. Un jāsaka, ka Kristiana ātrajai tikšanai un pekām laikam varu pateikties arī sierāboliņa tējai un krustnagliņu pievienošanai katram siltam dzērienam, ko puisis dzēra (bez šaubām, bronhītu, ar ko parasti slimo mazākais bērns, mēs tik ātri vis neizārstētu).  Te raksts-varbūt kādam noder! 




Es ceru, ka palielināti, šie teksti būs izlasāmi. Ja nē, meklējiet žurnālu ''Ieva'' nr. 51-52, 21.12.2011.

Garšīgu un veselīgu jums šo vakaru! 



Komentāri

Antra teica…
Ar zāļu tējām visu mūšu esmu ārstējusies, bet ārstēties ar garšvielām varētu būt pat diezgan garšīgi :) Vienīgais... tur jābūt arī ļoti lielai ticībai, ka tas palīdz, jo homeopātija palīdz tikai tad, kad tam arī ļoti tic!
Aija Elliņa teica…
Ticībai liels spēks! :)
Anonīms teica…
tiešām jauki, paldies par informāciju, latviešī, sevišķi manas paaudzes ir tiešām analfabēti garšvielu pilietošanā