Aizrautība!


Agrāk, kad domāju, ka jāpierakstās bibliotēkā par lasītāju, mērķis bija iepazīties ar  daiļliteratūru, kādas nav mājas grāmatu plauktos. Bet tagad, kad visa ģimene aktīvi apmeklējam Torņakalna bibliotēku, esmu sapratusi, ka tur ir arī milzum daudz un dažādas pavārgrāmatas, nozaru literatūra, grāmatas par dažādiem hobijiem utt. Ne visas grāmatas ir jāpērk, var darīt otrādi- atrast bibliotēkā, izlasīt un saprast- jā, šo grāmatu es gribu savā grāmatu plauktā! Bet no citas varbūt gribas tikai vienu recepti norakstīt... 

Šoreiz paņēmām šādu grāmatu un pilnībā iekritām tās burvībā- 


Strādājām ilgi un pamatīgi, bērniem sanāca jauka nodarbe, es guvu dažas idejas galda klāšanai! 













Jāatzīmē, ka šī bija pirmā šāda veida grāmata, kurā varēja saprast un izpildīt pilnīgi visus dotos ''uzdevumus''. :) Parasti man origami veida nodarbes pagalam neveicas! 

Bērni patrenēja uzmanību, rūpību, attapību, pavingrināja pirkstus un visi kopā vienkārši jauki pavadījām laiku! Vismaz kādu stundiņu neko nedzirdēju par Angry Birds... :) 




Komentāri

Anna teica…
Aiju, paldies! Tu man liki aizdomāties, ka sen- tiešām sen- neesmu bijusi bibliotēkā. Iešu kādu dienu savai Gaspažiņai līdzi- labošos...
Anonīms teica…
īpašām mammām arī bērni ir īpaši, nu patīk viņiem viss ar ko mammīte nodarbojās.Man prieks par jums!