Kā es mēģināju dekupāžu uz auduma


To slimību, kad visu laiku gribās kaut ko jaunu mēģināt,  jūs zināt, vai ne? Esmu pārliecināta, ka ne man vienai tāda piemīt.  Izdomāju, ka jāpamēģina dekupāžu uz auduma. Bruņojusies ar teorētiskām zināšanām no grāmatas par dekupāžu- 


un vēlreiz visu uzmanīgi izlasot arī šeit, ķēros pie darba. 

Nesen uzšuvu tirgus tašu no ... nu paši jau redzat no kā- 


Piemeklēju interesantu salveti un domāju, izgriezīšu skaistu motīvu un  līmēšu tik klāt! 


Salvete klāt pie auduma neķērās, iecere neizdevās :). Taša tā arī palika neizrotāta. 

Tad nolēmu, ka nākamais upuris būs mājas krekliņš, vecs jau, gan pārdzīvošu, ja nesanāks! Jūs uzminējāt, nesanāca!!! Toties dekupāžas līme izrādījās gana stipra, no auduma ārā neizmazgājās, nācās to izgriezt ar gabalu un re- krekliņš tika pie dzīvespriecīgas aplikācijas!  


Beigās kļuvu jau pavisam dusmīga, paņēmu pirmo pie rokas gadījušos lupatu un ... tavu brīnumu, viss izdevās lieliski! 



Izmantoju šo dekupāžas līmi- 


Sakiet man, pieredzējušās un gudrās, kāpēc man nesanāca? Vai tādēļ, ka pirmie divi audumi bija nedaudz elastīgi un staipīgi? Vai dekupāžu var veikt tikai uz  kokvilnas un linu audumiem bez jebkādiem piejaukumiem? 

Vārdu sakot, taisnība bija tam, kas teica- mūžu dzīvo un mūžu mācies! :) 



Komentāri

Irēna teica…
Vienreiz taisīju dekupāžu uz t-krekla, it kā labi sanāca, bet valkājot,ātri saka plaisāt...