Rīt, plkst. 17.00 Salaspils sociālajā centrā


Neskatoties uz saules stariem, kas aizvien biežāk mūs vilina ārpus telpām, rīt pievakarē tiekamies Salaspils sociālajā centrā un no nevajadzīgiem t-krekliem tamborējam, sienam vai šujam paklājiņus un paliktnīšus. Šādās tehnikās katrs pats mājās var turpināt veidot arī grozus un  somas!






Tiekamies rīt! 


Komentāri

Irēna teica…
skaisti paraugi!
Rozhmaizite teica…
baigi smuki un ļoti praktiski! Žēl, ka nedzīvoju tuvāk Salaspilij un man nav mašīnas :( Pastāsti lūdzu par savām sajūtām, vai jūties gandarīta ar nodarbību?
Aija Elliņa teica…
Rozhmaizite, jūtos ļoti gandarīta un katru reizi! Salaspils sociālajā centra nodarbībās ir izveidojusies tāda rokdarbnieču kompānija, kurā ir ieinteresētas, jaukas un mācīties gribošas dāmas. Mani priecē arī tas, ka pēc nodarbībām viņas turpina darboties un pēc tam arī atrāda nodarbības iespaidos radušos darbus. Es no viņām daudz mācos un iedvesmojos. Nekas nebūtu iespējams arī bez darbinieču brīnišķīgās attieksmes. Man ir ļoti laimējies, ka varu tur darboties... un žēl, ka Tev nav mašīnas :) (man arī nav, braucu ar autobusu :)).