Ziema?!


Vai ticat, ka rīt pievakarē sāks atgriezties ziema? :) Es nē. Bet ja nu tomēr, tad, lai rīt neaizmirstu, ka ir taču pavasaris, sabildēju visu zaļo un krāsaino, kas bija atrodams mājās. Še tev, ziema! 











Tiekamies nākamgad (ar ziemu, protams) :).


Komentāri

Sigita teica…
Interesanti ir tas, ka vienā laikā domājam vienas domas:) Pirms nepilnas stundas, braucot mājās, ieraudzīju (beidzot!) pirmo taureni, un kopš tā brīža arī mani tirda šis jautājums: vai tiešām rīt un parīt snigs???
Ļoti daudz pavasara Tavās mājās:)
Aija Elliņa teica…
Sigita, par ziedu daudzumu varu pateikties tikko pagājušajām Aijām.

Un zini, kas vēl ir jocīgi, katru pavasari pirmos redz tos dzeltenos taurenīšus. Šogad esmu redzējusi jau kādus 3 brūni raibos, bet nevienu dzelteno...
Irēna teica…
skaisti! labi, ka Murim negaršo:):):)
Sigita teica…
Jā, Aija, man arī bija raibais!!! Un piekrītu, ka citgad bija dzeltenie:)Iegāju http://latvijas.daba.lv/dzivnieki/ un uzzināju, ka abu sugu īpatņi spēj pārziemot, līdz ar to ir pirmie, ko pavasaros ieraugām:)
Anonīms teica…
nu tavām mājām nedraud nekāda ziema, viss zied un aug un smaržo, būs raiba vasara, ja pirmo ieraudzīji raibo taurenīti.
Unknown teica…
Es ticu, jo pati esmu dzimusi cīruļputenī maijā...