Jarmarka 2016 jeb izbaudīt nesteidzoties!


Vēl divas dienas varat paspēt pabūt Mākslas akadēmijas studentu izstādē, gadatirgū. Jarmarka notiek jau 11 gadu pēc kārtas.  Katru gadu cenšos tur iegriezties, ne vienmēr izdodas. 


Man tur ļoti patīk- gan demokrātiskās atmosfēras dēļ, gan tādēļ, ka es kā lielā mērā  kinestētiķis pēc dabas, varu nonākt ''izstādē'', kurā var visu aptaustīt :)! Un protams, paša mākslas baudījuma dēļ. Domāju, ka lielākā daļa apmeklētāju tur meklē lietas savu interjeru izdaiļošanai, es- pārsvarā dvēseles priekam! :) 

Arī bērniem, kā izrādās, tur ir ļoti interesanti un Kristians saka, ka grib nofotografēt pilnīgi visu, kas tur ir redzams! Un to viņš arī dara un neviens to neliedz. 

Un patiesi, katrs var atrast ko piemērotu savai gaumei un patikšanai... 









Iedvesmojoši! 



Komentāri

Sigita teica…
... un vēl tas, ka nopirktā vietā tiek izliktas jaunas preces... tā ka vienu Jarmarku var apmeklēt vēl un vēl :)
Aija Elliņa teica…
Sigita, es jau šodien apmeklēju vēl, tikai šodien ar mammu, nevis bērniem :) :)
Anonīms teica…
lieliski, iedvesmojoši un vēl tā kolosālā apziņa, ka tu esi mākslas vidē un viss tevi uzrunā. Labs pasākums, varētu biežāk tur pabūt.
Alise teica…
brinishkigs pasakums! man siekala noteceja!...