Jau atkal viens gads būs aizlidojis...


... aizlidojis kā attēlos redzamā lidmašīna!

Šis ir bijis ārkārtīgi intensīvs un piepildīts gads priekš manis. Par ko nepārprotami  liecina mani retie ieraksti blogā. Kad maija mēnesī pieņēmu jauna darba piedāvājumu, nebija nekādu ilūziju par to, ka būs viegli vai garlaicīgi. Un paldies Dievam, ka nav bijis ne viegli, ne garlaicīgi!!! 

Bet, mazliet ar smaidu, un tomēr- ir mazliet dīvaini, ka cilvēkam, kuram trakoti patīk lidmašīnas (nekad neesmu varējusi  racionāli izskaidrot šo patikšanu), tagad darbs atrodas vietā, kuras vadmotīvs ir ''Mārupes novads – labvēlīgam lidojumam teicama starta vieta'' :) un daži no kolēģiem (tiem, kas vietējie- mārupieši) man ik pa laikam vaicā: ''Vai tad tu nekad neesi bijusi tajā vietā pie lidostas, kur cilvēki brauc vērot un fotografēt lidmašīnas?''.  Līdz šim nebiju bijusi, bet šodien aizbraucu. Spītējot pelēkajam laikam un lietum, kas tomēr mūs panāca- biju, redzēju, sabildēju! :)



Jaunajā gadā novēlu, gan Jums gan sev, nepazaudēt sevi trakajā ikdienas skrējienā un ļauties arī savām mazām iegribām un prieciņiem... nu kaut vai pavērot lidmašīnas klātienē! :) 

Laimīgu un piepildītu nākamo gadu, mīļie! 


Komentāri

Diāna teica…
Es it kā ļoti cītīgi lasu visus Tavus ierakstus, bet neatceros par jauno darbu. Tāda intriga! Varbūt padalīsies, ko Tu tagad dari? (Es atvainojos par ziņkārību, bet man ļoti patīk klausīties par to, kur un kā cilvēki strādā.)
Aija Elliņa teica…
Diāna, kopš 01.06.2016. strādāju Mārupes novada pirmsskolas izglītības iestādē ''Mārzemīte'', bērnudārzā, kas uzsāka savu darbību tikai š.g. 22.augustā :), esmu tur lietvede un arī rūpējos par informācijas ievietošanu Mārzemītes lapā vietnē facebook. Tā, ka ir, ko darīt! :)
Liene teica…
Žēl tagad lidmašīnas reti lido....