Īsas piezīmes...


Ak, kā šis gads ir ieskrējies! Iegriezts kā vājprātīgā ritenī, kas neapstājas... Un dažbrīd pat liekas, ka nav iespējams visam tikt līdzi. 

Ir nosvinēta mana dzimšanas diena jaunā un lielā kolektīvā, kurā jāprāto, kā uzcienāt teju 55 sirsnīgus apsveicējus. Lielākajam bērnam tikko apritējuši jau 12 gadi (nesen vēl bija bēbis, nu jau tīnis).  Man joprojām jāmācās sadzīvot ar sirdsapziņas pārmetumiem, ka esmu darba dienas gaitā aizmirsusi piezvanīt bērniem un atgādināt, ka jāiet uz treniņu (un izrādās, ka viņi paši to brīnišķīgi atceras)... 

Bet šodien viss ir savādāk. Vakar visu redzošā darbavietas medmāsa ir pamanījusi neveselīgu spīdumu manās acīs un ar mūsdienīgu elektronisku ierīci, no kuras neko nenoslēpsi, ir noteikusi, ka man ir paaugstināta temperatūra un tieku nosūtīta mājās uzkrāt spēkus un cīnīties ar vīrusiem. 

Tā nu esmu mājās, te smaržo pēc tikko ceptām plānajām pankūkām, kuras esmu cepusi puikām, šķiet, ka vakars būs mierīgs... tik daudz ko gribas izstāstīt pēc lielāka pārtraukumu un to arī esmu apņēmusies izdarīt- gan par savām šī gada sportiskajām aktivitātēm, gan par kādiem rokdarbiem... 

Turpinājums sekos!



Komentāri

Diāna teica…
Lieliski! Apsveicu (jau pagājušajā?) dzimšanas dienā un gaidīšu jaunus ierakstus!
Aija Elliņa teica…
Pagāja jau visai sen dzimšanas diena :), bet vienalga- paldies! :)
Sigita teica…
Vakar tieši domāju, ka bija vēl kaut kam 9. datumā dzimšanas diena! Tagad es sapratu, kam... :) Sveicieni tīnim!
Bet ar to moderno termometru... Man bija piedzīvojums, ka ārsts negribēja uz darbu laist. :D Jo rādīja lielus ciparus. Bet es tik pretī, ka nav, nav man tāāādas temperatūras. Beigās vilka laukā no atvilktnes parasto... No pieredzes saku - neprātīga griešanās vāveres ritenī ātrāk noved pie piespiedu mājās pasēdēšanas. Aija, veseļojies! Uzkrāj spēkus! Un padari lietas sev!
Anonīms teica…
turies miluliti, jo lielāki bērnini, jo vairāk satraukumu, bet man izskatās, ka mums ir labi puisisi. Lai viss izdodās un visu var paspēt un jāsāk domāt arī par sevi, zēni jau paaugušies.
Aija Elliņa teica…
Paldies, Sigita! :) Jā, mēs arī moderno termometru izmantojam tikai ... sākotnējās informācijas ieguvei (jo tas notiek ātri), ja tas ko uzrāda, tad pārmēram pa vecai modei :)
Aija Elliņa teica…
Paldies, Anonīms! :) :)