Zili brīnumi

Jā, jā, mēs arī tur bijām un visu redzējām!

Paši būvējām-




Un eksperimentus veicām-



Mazliet paspēlējāmies ar tehnoloģijām-


Mazliet- ar saviem ''izmēriem''-



Kristians mēģināja savaldīt ačgārno ''skrejriteni'' (kam stūre griežas vienā virzienā, bet riteņi- pretējā)-


Bet es apbrīnoju ''sitamo instrumentu'', kura skaņas un vibrācijas man stipri atgādināja Raimonda Tigula disku ''Salas''-


Un vēl un vēl...

Un to, ka viss bija labi un interesanti man apliecināja divu vīru atvadu saruna- Kristians teica Aldim Kalniņam (šīs vietas mājastēvam, ja var tā izteikties): ''Man te patika''. Un Aldis Kalniņš atbildēja: ''Par to man prieks!'' :))))

Te lasiet par ''Zili brīnumi''

Un paldies visiem, kas šo vietu izdomāja un realizēja. Lai jums neaptrūkstas ideju! 





Komentāri

Anonīms teica…
Nu gan jauku izklaidi atkal atradi saviem dēliņiem, paldies Tev par ieskatu, arī man bija zili brīnumi.
Sigita teica…
Paldies, Aija, par informāciju (šādu vietu biju palaidusi garām)!