Nopērc... un izmet


Jā, šie ir veikalā Abakhan nopērkamie magnētiņi somu aizdarei... Tieši četrus salauzu vakar, mēģinot tos ielikt šajā somā-


Laikam esmu neattapīga, bet tikai pēc 4 salaušanas, sapratu, ka visa šī partija acīmredzot ir brāķis. Šodien arī  veikalā Otrā elpa mani gaidīja nepatīkams skats-


Manis šūtajā somā, kas bija izlikta pārdošanai, bija tikai viena magnētiņa puse...

Vai tiešām aizvien mazāka ir iespēja nopirkt kvalitatīvu preci veikalā, lai arī tas būtu mazs magnētiņš?  Esmu dusmīga!

Bet lai nebeigtu uz šīs drūmās nots, atrādu nesen uzziedējušu orhideju :)-


Mēģināšu ''sīkumiem'' neļaut ietekmēt manu noskaņojumu! :) Gaidām brīvdienas un valsts svētkus!



Komentāri

Alise teica…
aiznes tos magnētus atpakaļ uz veikalu...
agrāk es arī tikai dusmojos un viss, bet tagad gan, ja kas, eju atpakaļ pie pārdevēja. Ja nav saglabājies čeks, var izdrukāt maksājumu no internetbankas, protams, ja nemaksāji skaidrā...
Aija Elliņa teica…
Laikam tā būs jādara, jo esmu uzkrājusi visus brāķus kaudzītē :)