Veltīts visiem aizrautīgiem cilvēkiem


Visās dzīves situācijās un krīzēs man apkārt bijuši aizrautīgi cilvēki- draugi no bērnības, dzīves laikā iegūtie, pat vienkārši paziņas. Cilvēki, no kuriem gūt spēku un iedvesmu.

Bet es arī cenšos- man daudz kas interesē, manu interešu loks ir ļoti plašs. Lūk vakar, ilgās pēc vasaras un savas siltumnīcas, lasīju divus žurnālus par dārzkopību. Bet- ak vai.... Skat- 



Ko nu? Rādu draudzenei, kas nopietni interesējas par dārzkopību un savas zināšanas izmanto dārzā. Viņa man sāk skaidrot jautājumu, bet es saku- es jau tikai joka pēc Tev to rādu, es jau vispār nekādos padomos neklausos... Draudzene brīnās- kā tā, vai arī manos padomos neklausies?  😁 Es saku, es eju siltumnīcā un klausos, ko man tomāti stāsta... 




Vēl man ir draudzene, kura saka, ka neko nekad neapgūs perfekti, jo viņai ir tik daudz interešu, interesē burtiski viss! 

Man ir draugs, kas ļoti nopietni interesējas par vīniem, ļoti daudz par tiem zina, tik pagaršojis nav, jo alkoholu nelieto. 

Manikīre šodien teica, ka netērēs laiku lieki un sāks vīram  džemperi adīt.

Māsīciņa ada lielu šalli no kidmohēras... ak vai, es zinu, ko tas nozīmē...

Manas blogdraudzenes  (atļaušos tā nosaukt) aizrautīgi vāc ārstniecības augus, šuj dārzeņus tā, ka neatšķirsi no īstiem un vairākkārtīgi apraksta skaistās sanpaulijas... 

Šo sarakstu es varētu turpināt vēl un vēl.. 



Ko es ar to visu gribu teikt? #dzīveirskaista, kamēr mums apkārt ir aizrautīgi un dzīvi mīloši cilvēki. 



Un kāpēc tik daudz tomātu bildes šajā ierakstā? Tā bija mana aizrautība pagājušajā gadā un solās tāda būt arī šajā.... 

Izturam šo mākslīgi mums uzlikto pauzi, domājam par pozitīvo un priecājamies par to, kas ir!




Komentāri

Sigita teica…
Savādāk nemaz nav iespējams šobrīd! :-)
Madara teica…
Taisnība.
Un ja ir aizrautība, intereses, tad šis periods, kas mums tagad jāpārcieš ir īstens savu ideju un roku darbu īstenošanas laiks. Radoši izpausties un pavadīt kvalitatīvu laiku :D
Atverot ik pa laiku Pinterest, es pat saprotu man laika būs pa maz visam ko gribu īstenot :D
Dace teica…
Tikai tā un ne savādāk!