Kurpes jaunā izskatā

Jā, apmēram vasaras vidū es solīju, ka atskaitīšos par savu izejamo kurpju pārvērtībām... Nu re, nav vēl pienākuši Ziemassvētki un es tiešām to esmu paveikusi! :)

Tātad, kurpēm noplīsa un pazuda mazs dekoriņš. Vienai ir, otrai vairs nav.



Vajadzēs-
1) kādu dekoriņu, es ņemu organzas rozīti,
2) elastīgu mežģīni,
3) kurpes,
4) līmi Supermoment,
5) šķēres.

DARU TĀ

Varēju jau, protams, uztaisīt pati kādu dekoriņu, bet šoreiz nopirku to audumu veikalā jau gatavu.

Piemērīju pie kurpes un nogriezu mežģīni. Ļoti plānā kārtiņā uz pašas maliņas, uzliku kurpei līmi un pielīmēju mežģīni.


Ar manikīra šķērītēm pielīdzināju maliņu, lai nav redzamas nekādas ''spuriņas''.

Rozīti arī pielīmēju ar līmi.

Varētu baidīties par to, vai līme turēs manus dekorus, bet tā kā es ar šīm kurpām nekad neesmu bijus ārpus telpām un arī netaisos iet, tad domāju, ka būs viss kārtībā!

Tā nu ar 20 minūšu piepūli, 3-reizēju līmes pielīmēšanu pie rokas un 2-reizēju pirkstu pielīmēšanu pie kurpes, darbs ir padarīts! :) :)

Komentāri

Anonīms teica…
dabā tas droši vien izskatās 10 reiz labāk, nu skaisti, malacis, gatavojies ciemos iešanai?
Aija Elliņa teica…
nu nē, laikam! sestdien taču jāiet ciemos! :) :)
Inese teica…
feinas ātrās pārvērtības.
Man parasti šādas aktivitātes notiek īsi pirms iziešanas, kad kārtējo reizi konstatēju, ka nav ko vilkt - par piemērotu somiņu un kurpēm vispār nerunājot :D
Aija Elliņa teica…
Paldies, Inese, ir jau gandrīz pēdējais brīdis pirms iziešanas :) :), tapēc jau arī saņēmos.
Elīna teica…
Pēc pārvērtībām kurpes ir pat ļoti labākas nekā bija. Malacis!!!
Anna teica…
Pievienojos Elīnai- kurpes tiešām izskatās daudz labāk nekā oriģinālajā versijā.
Anonīms teica…
Es ar pievienojos viedoklim, ka uzlabotās kurpes izskatās daudz smukākas kā sākotnējā versija :)
Lielisks veikums :)
Anna
Aija Elliņa teica…
Paldies mīļš, visiem par labajiem vārdiem! Jūs mani iedvesmojat darboties! :) :)
Antra teica…
Tas saucās- individuāls dizains pa 1000ls ;)
Aija Elliņa teica…
Jā, Antra, būtu jau labi... :) :)
Anonīms teica…
mēs tevi mīlam mazā čaklīte, kā tu to visu iespēj
Aija Elliņa teica…
Paldies! :) saku tak, ka tas aizņēma minūtes 20... galvenais saņemties! :) :)