Virtuvei


Šodien virtuves ķeblīši- vectētiņi (mājiens uz cienījamu vecumu) ieguva jaunus pārvalciņus. Vairāk lasiet ''Radošās pārveides'' blogā- šeit


Komentāri

Anonīms teica…
nu skaisti kostīmiņi vecīšiem, tādus izturīgus ķeblīšus ražoja tikai padomju laikā, tagad pieskaņojušies galdam.
Unknown teica…
Aija, sanāca vienkārši burvīgi! Man krāsas ļoti patīk.
Ilze teica…
Krāsaini, silti un mājīgi! Man ļoti patīk.
Alise teica…
jautra kompānija :-)
Inese teica…
Man arī tīk tas, ka tik krāsaini! Un pie tam viss tik saskaņoti!
Patīk ļoti :)
wizble teica…
šiki kostīmiņi vecīšiem..vēl atliek tik kājas nokrāsot ;)
Aija Elliņa teica…
Jā, kājas pagaidām dabiski lakotas :D
Diāna teica…
Lieliski! Un piekrītu pirmajam komentāram, tie bija vieni labi ķebļi!
Biene teica…
Kamēr citi (es) tik vien paspēj kā ko mugurā velkamu fabricēt, Tev jau pat 'Vecīšiem" benķīšiem ir jaunas štātes!Un skaisti pieskaņotas.Un vēl mans atklājums šorīt ir blogs, kurā Tu jau labu laiku darbojies!Pa kuru laiku guļam?Lai Tevi apgeizieni nemazinās!Malace!Tik daudz ideju un iedvesmas avotu!
Aija Elliņa teica…
Paldies, Biene :) Tavi vārdi mani iedvesmo :)
Anonīms teica…
tu esi viens dumpīgs enerģijas avots, apsveicu, lai vairojās iedvesma un spēki!