Jauni izaicinājumi

Šajās dienās daudz darbojos ar melnas krāsas rokdarbiem. Tie ir pārbaudījums gan acīm, gan... fotoprasmēm :).

Aizvakar izšuvu melnus cimdus. Darbošanās shēma tā pati- ņēmu cimdus, piešuvu mežģīņu motīvus un tālāk izšuvu ar pērlītēm. Liekas, ka grūtākais posms sākās tad, kad gribēju to visu pieklājīgi atainot fotogrāfijā... Šī nu bija reize, kad izmēģināju visus iespējamos fotoaparāta darba režīmus- ieskaitot salūta bildēšanu naktī un ēdiena fotografēšanu mijkrēslī (dauzos!) :) :) :). Šie ir labākie no visiem centieniem-



Arī šodien man negāja daudz vieglāk- nolēmu atjaunot mīļus melnus svārkus.

Gribēju padarīt tos īsākus, jo tie ir ļoti gari! Noārdīju vienu no apakšmalas detaļām.

Piemeklēju mežģīni, piespraudu to ar kniepadatām un tad piešuvu ar šujmašīnu.

Pērlīšu lādē piemeklēju rotājumus.

Piešuvu tos klāt pie mežģīnes.

Un atkal sākās manas mokas no gala- kā lai to ataino kaut cik skatāmā veidā :).

Tā nu man sanāca, neesiet pārāk bargi kritiķi! Es vēl tikai mācos!

Komentāri

Anonīms teica…
nu super, zinot tos svārkus, jau tā viņi bija labi, bet tagad būs vispār eleganti, varēs vilkt 9. novembrī
Aija Elliņa teica…
... 9.novembrī es iešu uz teātri :) :) Paldies!
Irēna teica…
bildes labas un svārki arīdzan! ir tāda bezmaksas programma-photoscape, kur ļoti viegli un ēŗti rediģēt bildēm gaismas, kontrastus un visu citu...(daudz vienkāršāk kā ar Photoshop)
Aija Elliņa teica…
Re kā! paldies, Irēna, par informāciju! Jāsameklē un jāizmēģina
Anna teica…
Burvīgi! Gan cimdiņi, gan svārki ir tiešām izdevušies!
Aija Elliņa teica…
Paldies, Anna! :) Redzi, es jau Tavā blogā iekomentēju- romantiskais periods ir pašā plaukumā :) :)
Anonīms teica…
O! Kolosāli cimdi! Gandrīz vai jasāk domāt par špikošanu! :)
Aija Elliņa teica…
Droši, Kāmju mamma, ja es baidītos no špikošanas, tad neliktu tos blogā un turētu mājās zem spilvena! :) :) :)
Anonīms teica…
Aija - lieliski cimdi un arī bildes labas :)
Man ļoooti, ļooti patīk :)
Aija Elliņa teica…
Mīļš paldies visiem par labajiem vārdiem!
Diāna teica…
Bildes ir labas, bet laikam jau bija daudz arī neizdevušos, ja esi tik paškritiska. Svārki vienkārši apburoši!!!
Aija Elliņa teica…
Bija, bija visādas gan! :) paldies, Diāna! :)