Mamma Supermenis lido pāri planētām

Man liekas, ka talantīgāku mākslinieku par bērniem nav. Viņus neierobežo nekādas teorijas un aizspriedumi. Viņi zīmē no sirds.

Atceros, kādreiz skolā, zīmēšanas skolotāja apgalvoja, ka visi varot zīmēt, tikai daudziem šī vēlme vai pārliecība, ka viņi var ir tā vai citādi iznīcināta. Lūk, laikam skolotāja bija psiholoģijas teoriju zinātāja. Man šī doma joprojām ir palikusi prātā.

Bet daži bērni ir arī īpaši apveltīti arī ar literāriem talantiem :) :) :). Jo viens ir uzzīmēt, bet otrs- dot darbam nemirstīgu nosaukumu! :) :). Jau iepazīstināju lasītājus ar sava dēla poētisko darbu ''Oma Daina brauc pa varavīksni''. Šodien ir tapis jauns- ''Mamma Supermenis lido pāri planētām''.

Komentāri

Anonīms teica…
es skatos Kikam šobrīd ļoti aktuālas ir bultas un ļoti padodās - pārvietošanās virzieni, nu forši , nu
oma
Aija Elliņa teica…
Jā, man tika paskaidrots, ka es, mamma Supermenis lido konkrēti bultu norādītājā virzienā :) :) :)
Irēna teica…
kāds labs novērtējums Mammai!!
Aija Elliņa teica…
paldies, Irēnīt! :) :) :)
Antra teica…
:D :D :D Tās bultas!!! Iedomājies kā Tu noreibtu, ja sekotu lidojumā pa tām bultām! :D
Aija Elliņa teica…
Sasmējos, Antra! :D
Diāna teica…
Tas par to zīmēt neprašanu - tāda patiesība! Visi mazi bērni prot zīmēt vai veidot no plastilīna, bet, tiklīdz pieaug, man liekas, vismaz 80 procenti pēkšņi pārtop par nepratējiem. Pāris reizes man ir gadījies stāvēt pie mālu stenda un aicināt cilvēkus kaut ko uzveidot, un, izņemot divus, no piecdesmit pieaugušajiem 48 uzreiz mēģināja atrunāties: "Es taču neprotu, man taču nav talanta."
Aija Elliņa teica…
Jā, Diāna, tā diemžēl ir... Visās mākslas terapijās u.c. taču arī vienmēr saka- nav svarīgi, vai jūs protat vai neprotat zīmēt, tam nav nozīmes, vajag tikai darboties! Bet mums bail kļūt smieklīgiem...
Antra teica…
Jā... pilnīgi piekrītu - pieaugušo stulbākais komplekss ir izskatīties smieklīgi. Bet īstenībā, ja kāds arī pasmejās par mani, pēc minutes, vēlākais pēc 3 viņš jau ir aizmirsis par mani un pasmejās par nākamo.