Lai svētku sajūta turpinās jeb loterija bloga draugiem



Re- vieni svētki pagājuši, jāgatavojas nākamajiem! Bet mani vienmēr nogurdina pirmssvētku drudzis un dažreiz pat svētkos nav miera . Varbūt esmu tāda remdena, bet man gribas, lai ir nevis salūts vienreiz mēnesī, bet tādi mazi prieciņi nu vismaz vienreiz nedēļā :).

Tādēļ gribu mazliet pagarināt dāvanu laiku un no visas sirds dāvināt kādai lasītājai vai varbūt lasītājam manis izšūtus cimdus.

Pateicībā, ka jau gandrīz pusgadu esam kopā! Par to, ka jūtu Jūsu atbalstu, ka lasu Jūsu komentārus. Par to, ka manas mūžīgās bažas- tas nevienu neinteresēs, tas nevienam nebūs vajadzīgs, nav piepildījušās! Par to, ka mana bloga ''bariņš'' ir jau 46 lasītājus liels!

Tā kā teikt Oskara ceremonijas cienīgas runas man vēl jāmācās, sacīšu īsi- ja ir interese piedalīties loterijā, lūdzu līdz 2011.gada 5.janvārim atsūtiet man ziņu uz e-pasta adresi aija.ellina@inbox.lv.

Uzvarētājs tiks paziņots 2011.gada 6.janvāra rītā. :))))) Kapēc tieši tad? Nu varbūt tāpēc, ka tas būs manas dzimšanas dienas rīts :)))).

Komentāri

Inese teica…
... un nav nekādu nosacījumu dāvanas saņemšanai???
Aija Elliņa teica…
Jāturpina lasīt mans blogs un jādalās visādās gudrās domās un padomos, kā jau Jūs visas to man par lielu prieku darāt! :)))))))))

Inese, vari e-pastā kādu dzejolīti man atrakstīt! :)))))

Bet, ja nopietni, nav nosacījumu! Nekādi zemūdens akmeņi un āķi arī nav apslēpti! :)
Antra teica…
Opā! Gribu vēl vienu Tavus cimdus! :P Un es lāsītu Tavu blogu kaut vai mēs raxtītu tikai viena otrai! ;)
Aija Elliņa teica…
Paldies, Antra! :)

tas gan būtu kaut kā divdomīgi... :):):) nu ja mēs rakstītu tikai viena otrai :))))
Antra teica…
A vai tad mēs to nedaram? ;) Ir taču mums ari sarunas divatā ;)
Aija Elliņa teica…
nu protams, protams! :)))) bet blogā tomēr jautrāk, ja tas pulciņš lielāks! :)
Aija Elliņa teica…
Jā, jā, Zkss! paldies par ierosinājumu, visu laiku to paturēju prātā! :))))
Anna teica…
Malacīte! Tu iedvesmo labiem darbiem...Es labprāt pretendēju uz Tevis darinātajiem, skaistajiem pirkstaiņiem. Kaut arī gatavojos jau ilgi arī savus uzcakināt, pat iepirkti jau stāv grozā, bet saņemties vēl nespēju...
Inese teica…
man tāpat kā Annai jau otro gadu stāv cimdiņi izskaistināšanai (vieni jau būs novalkājušies tāpat, otri vēl pat nav atpakoti :D) - tas no iepriekšējo rakstu sērijas, ka priekš sevis nav laika cakināt...

P.S.
Nu ko, ja jau pati uzprasījos, meklēšu vien dzejoli :D
Aija Elliņa teica…
Man prieks, meitenes! :)
Una teica…
Man nav izvēles - jāpiedalās, jo sāku jau līdzināties Pepijai, tikai atšķirībā no viņas - man cimds katrai rokai cits! :))
Aija Elliņa teica…
Varbūt, Una, tas pat ir īpaši stilīgi! :)))
Man prieks, ka piedalies! :)
Anonīms teica…
man jau vairāk liekās, ka tu iedvesmo mūs, es tikai varu nolaist ausis un ielīst kaktā
Aija Elliņa teica…
Māmiņa ar nolaistām ausīm, piedalies loterijā! :)))))
Irēna teica…
kāda laba doma, varbūt mēs visas varam sekot šādiem labiem paraugiem un taisīt loterijas vienā gabalā??:) es ar mieru
agita teica…
Nu,netrūkst mums cilvēku,kuri vēlas iepriecināt citus tikai tāpat vien,lai būtu prieks.....
Aija Elliņa teica…
:) par prieku tev, par prieku sev... un ļautiņiem par prieku!

es te atcerējos, ka tieši tādiem vārdiem beidzās izrāde ''Ziedonis un Visums'' :)
Ilze Lipska teica…
Viena fantastiska ideja! :) Pasaule kļūst gaišāka, mīļā! :)