Paldies!

Tāds traks decembra virpulis sen nav bijis! Visu laiku skrienot, redzu, ka Aijas lietu sekotāju pulciņš ir palielinājies līdz 41 lasītājam. Katru mīļu brīdi paturu prātā, ka man ir jāpasaka paldies! Ievēroju katru, kas ir pievienojusies un esmu par to sajūsmā!

Nu tad- liels paldies visām, kas pievienojušās sekotājiem nesen, paldies arī senākām lasītājām! Paldies par komentāriem, paldies tiem, kas vienkārši mani iepriecina, paldies tiem, kas liek attīstīties un meklēt ko jaunu! Joprojām dažreiz neticu, ka rakstu blogu un neticu, ka tik daudz cilvēki to lasa! Jūs mani iedvesmojat darboties!

Paldies!

Komentāri

Inese teica…
lūdzu, jau lūdzu :D
... tik šitādi atvadu runas cienīgi paldies mani biedē - jau Laines lielais paldies lika satrūkties, ka kaut kur nepazūd, nu vēlviens :)
Anonīms teica…
nē, viņai ir ļoti atsaucīga sirds!
ticiet man!
Aija Elliņa teica…
Ai, nu māmiņa! :) man taisni neērti! :D

Inese, nebaidies! Viss ir kārtībā! šis ir tikai PALDIES, bet no visas sirds!

paga, bet Laine ir kaut kur pazudusi, vai es esmu kaut ko palaidusi garām?
Inese teica…
:) nav, nav Laine pazudusi (Blogers pēdējā laikā mēdz šo to noklusēt un pēc tam tā it kā nejauši ielikt atpakaļgaitas sarakstā, varbūt tāpēc kaut kas paslīdējis garām)

prieks, ka netaisies pazust :D
Aija Elliņa teica…
Jā, BLogeram visādi gadās :) :)
Antra teica…
Man patiess prieks, ka esi guvusi prieku un iedvesmu virtuālajā pasaulē! Man ir prieks, par to, ka izkrāso savu ikdienu, padalies ar citiem un līdz ar to daudzveido arī manu un citu Tavu sekotāju dienu :)
Aija Elliņa teica…
Paldies, Antruk! Bučas Tev! :)