PALDIES!


Tā nu sanāk, ka teju katru dienu jāsaka kādam PALDIES! Bet laikam jau svētku laikam tas piederas.

Līga Simkeviča! Lai kas Tu būtu, lai ko Tu darītu, lai kuru blogu Tu lasītu- liels paldies par Ziemassvētku dāvanu! :)

Neko tādu es nebiju gaidījusi- ar tādu sirsnību un rūpību veidota, tik grezna dāvana pilnīgi svešam cilvēkam, vārdu trūkst! Tiešām nevaru aprakstīt, cik ļoti mani tā iepriecināja!

Un paldies, Inese, ka vispār ko tādu ierosināji!
Šo rakstu nākamajā dienā! Man par lieliem priekiem, Līga ir ''atradusies'' vai pareizāk sakot, devusi par sevi ziņu! Viņai ir arī savs blogs! Jauki, ka tagad varu personīgi pateikt paldies! :)

Komentāri

Aija Elliņa teica…
Jā, man ļoti patīk! :)
Antra teica…
WOW! Super! Vai tad pati meitene vai varbūt omīte... nav nekādu ziņu par sevi devusi?
Aija Elliņa teica…
Nē, diemžēl Līga it kā nerakstot blogu, tādēļ arī neko par viņu nezinu! :)
Inese teica…
nu pastāsti takš kaut ko smalkāk par dāvanu, es no bildes pat nesaprotu, kas tas ir???
Un kur ir Tavas dāvaniņas foto??? Jums takš sagadījās vienai priekš otras gatavot :)

P.S. Starp citu, jau dikti gaidīju, kad beidzot kādā blogā parādīsies dāvaniņas - nez vai dāvaniņas kavējas, vai fotogrāfi aizsvinējušies?
Inese teica…
beidzot iedomājos paskatīties lielākā attēlā - nu blonda, ko tur padarīs :D
Vai tā ir šallīte? tik ellīgi smalkā adījumā???
Aija Elliņa teica…
Jā, Inese, es biju pārsteigta, ka mums sanāca apmainīties ar dāvaniņām, jo domāju, ka būs tā- es kādam sūtu un viņš citam...

Bet tas ir no mohēras dzijas adīts smalks adījums- diedziņš ir kā zīds tik plāns! Lakats vai šalle, skaists bez gala! :)

Es aizsūtīju Līgai melnus cimdiņus, līdzīgu kā loterijas cimdi, tikai ar divām puķēm uz katra cimda, bet kaut kā tajā Ziemassvētku drudzī nenobildēju...

Es arī gaidu, kad pārējās meitenes lielīsies ar savām dāvanām! :)
Inese teica…
:D tā kā dāvaniņu adresātus izvēlējās Misters Nejaušība, tad speciāli neko nemainīju - jūs bijāt vienīgās, kam iekrita šitāda savstarpēja apmaiņa :)
Anna jau savu dāvaniņu arī tikko ielikusi, ceru, ka citas arī sekos Tavam pozitīvajam piemēram (es tai skaitā :D)
P.S. Es Tev klusiņām atzīšos, ka nokavējos ar savas dāvaniņas nosūtīšanu, tāpēc sevi sodu un netaisu vaļā sev atsūtīto, kamēr mana dāvaniņa nebūs galā... Bet "kak toļka, tak srazu!!!" :)))
Aija Elliņa teica…
Ā, jauki, tulīt skatīšo Annas dāvanu un ver, Inese, Tu savējo arī vaļā! :)
Anonīms teica…
Paldies, Aija, par labajiem vārdiem! Un lai šallīte labi nēsājas - ap pleciem kā lakats, vai ap kaklu kā parasta šalle. K-vai ap galvu! ;c)
Un liels paldies par jaukajiem cimdiņiem! Tie ir tieši laikā - gan ar izmēru, gan krāsu!
Un, protams, paldies Inesei par apdāvināšanas organizēšanu!
Nu, gandrīz kā Oskara ceremonijā sanāca! :c)
Anonīms teica…
Ak, jā! Un paldies, ka nobildēji šallīti izklātu! Man pašai tas bija piemirsies! :c)
Aija Elliņa teica…
Oskara ceremonijā, viņi arī parasti kaut ko aizmirst un tad metas atpakaļ pie mikrofona! :))))))

CIk jauki viss notiekās! Man prieks!
Anonīms teica…
meitenes, kādu brīnišķīgu lietu jūs saorganizējāt, un Aijas šalle ir vienkārši BRĪNIŠĶĪGA, PALDIES DARINĀTĀJAM, šitas prieks kas pašām tiek no padarītā