Cik jauki ir... kļūdīties


Vai jums tā ir gadījies- sāc taisīt kādu dāvaniņu, uztaisi un tad saproti, ka nav tā kvalitāte tik laba izdevusies, lai kādam dāvinātu? Mazliet pacemmējies, sevi pabar un tad seko labākais! Tu nolem- tad es pati to nēsāšu! :) 


Jā, nu re- man tieši tā sanāca. Bet ja bez jokiem, tad šis ir tāds kā neliels maciņš dažādām plastikāta kartēm. Reciklēts no džempera ar skaistu izšuvumu uz viena pleca. Un tagad dzirdu kā daudzi vīlušies noelsās- atkal nav pati izšuvusi, bet izmantojusi citu darbu. Jā, jā, jā! Tā es daru! :)  Skaists izšūts motīvs, žēl būtu izmest! 






Komentāri

NiPa teica…
Jauks maciņš.Kādēļ gan neļaut džemperītim dzīvot otru dzīvi ,maciņa izskatā?
Anda teica…
es jau gribēju sajūsmā noelsties - kas par izšuvumu! Bet nekā :)

Foršs maciņš, grēks neizmantot tādu džempera rotājumu.
Aija Elliņa teica…
Jā, man arī tā liekas :)
Anonīms teica…
es tiešām domāju, ka pati izšuvi, nu bet ļoti skaisti, grēks neizmantot
Inese teica…
piedod, es patiešām noelsos un aiz kauna sarāvos, kad izlasīju to tālāk tekstā :)
Maciņš ļoti skaists
Aija Elliņa teica…
:D, Inesīt, ja Tu redzētu to dzīvē, uzreiz saprastu, ka tas ir parasts mašīnizšuvums, kādu es noteikti nevarēju darināt, jo man nav tāda izšūšanas mašīna, bet vienalga, gribējās ''glābt'' :)
Rozhmaizite teica…
Malacis! Tak vēl jāizvēlas tāda skaista krāsa, jāiecentrē izšuvums, jāpiešuj pieskaņotās lentas! tur lielāks darbs ieguldīts, kā izšūt ar mašīnu!
Ne tikai izdarīga un asprātīga, bet arī godīga! Supersmuki sanāca un ļoti sievišķīgi!