Melni baltās krāsās...


Re, cik balts un skaists sanāca svečturītis šīsdienas radošajā nodarbībā labdarības veikalā ''Otra elpa''. Kā mums gāja lasiet šeit

Bet šodien Elpā veicu arī kādu neplānotu pirkumu- bet vai gan varēju atstāt veikalā šādas tējas tases par ļooooti saprātīgu cenu? 



Sen nebiju izdarījusi tādu spontānu un savā ziņā neracionālu pirkumu (jo it kā jau ir no kā dzert tēju mājās :))))) ). Tāpēc arī par šo visu man dubults prieks- šoreiz nopirku to, kas gluži vienkārši iepriecina mani pašu un punkts! :) 

Jauku vakaru un saulainu svētdienu! 



Komentāri

Sigita teica…
Tiešām skaistas tases! Ar tik pazīstamu sajūtu, ka nevajag, bet vajag! Es arī nesen nopirku kafijas krūzi ar puķēm un taureņiem ne tāpēc, ka vajag, bet tāpēc, ka man patīk! Reiz Betā maksāju par krūzēm, kuras bija no vienas kolekcijas, bet katra citādāka, un kasiere sāka pētīt, cik skaistas, un tiešām tādas viņu veikalā atrodamas?
Aija Elliņa teica…
Sasmējos! Varbūt kasiere pēc tam arī kaut ko nopirka savā veikalā!? :)))
Anonīms teica…
nu malacis, pirkums skaists un vajadzīgs, tā arī vajag sevi iepricināt, kad ļoti gribās, kaut vai laimes sajūta ir ļoti neilga, es arī vakar nopirku svečturīt- stikla tasīte uz trijām kājiņām, nu tik skaista, nevajadzēja, bet paņēmu un tagad sēžu un priecājos