Riekstu ķirbja krēmzupa


Daudzas sievietes, kurām ir bērni, saka: ''Nē, tikai ne krēmzupu!''. Auklējot mazuļus un vārot viņiem šīs zupas, tās ir apnikušas. Man, tieši otrādi- krēmzupas garšo joprojām! Laikam tādēļ, ka pirmo šāda veida zupu savā mūžā es ēdu koncertceļojumā ar vokālo ansambli Vācijā. Tā bija ķirbja krēmzupa un man šķita, ka neko garšīgāku savā dzīvē es neesmu ēdusi :) :). 

Vajadzēs-
1) riekstu ķirbi (visu sastāvdaļu daudzums atkarīgs no vēlamā zupas daudzuma un viegli variējams),
2) pāris kartupeļus,
3) sīpolu (man- šalotes sīpols),
4) nelielu sauju lēcas (derēs jebkādas, varbūt vienīgi izņemot ''beluga'' lēcas),
5) iepriekš sagatavotu buljonu (ja nav, var arī ūdenī vārīt),
6) garšvielas- sāli, kurkumu, kaltētu ingveru, čili  u.c. pēc jūsu ieskatiem un noskaņojuma,
7) kokosriekstu pienu.

Daru tā-
Lieku pirmās 6 sastāvdaļas katliņā un vāru, kamēr dārzeņi un lēcas mīkstas. 

Pievienoju kokosriekstu pienu un kuļu virtuves kombainā. 

Lai izdodas! 




Komentāri