Uzspēlē minigolfu!


''Es gribu uz jūru'', ''es gribu ceļot'', ''es gribu vairāk lasīt'', ''es gribu atpūsties un neko nedarīt''... Strīdos ar sevi un citiem... Ja gribi, tad sāc darīt. Ja nepietiekami gribi, tad beidz čīkstēt! 😊

Viena no manām gribēšanām ilga jau vairākus gadus. Gribu atkal uzspēlēt minigolfu! Gribu Mežaparkā. Man vajag simtgadīgus kokus apkārt, nevis kāda jaunā ciemata pliko ainavu un uz smilšu kaudzes iebūvētu laukumu... Traka! 

Ķeram saulainu dienu un lieta darīta.


Demokrātiska cena, mierpilna gaisotne, svaigs gaiss un no nevajadzīgām domām tukša galva. 



Dažas bedrītes padodas ar pirmo vai otro sitienu, par citām zinu, ka nebūs arī pēc astotā! Pārbaudījums iekšējam nemieram un pacietībai. Atbrīvojies un koncentrējies! Acumērs un precizitāte... 





Labi, ka mana darba vieta ir ļoti tālu no play4score minigolfa laukuma. Baidos, ka pretējā gadījumā darba dienā atvēlētais pusdienas laiks paietu uz šī laukuma!

Priecīgi!



Komentāri