...


Aizvadītas pāris ļoti rosīgas nedēļas... Pēc kurām paceļot galvu ieraugi- māja nekārtīga, dāvanu nav, aiz loga nemaz nav ziema... un galu galā vēl bērnu pušķotā egle guļ uz istabas grīdas :) (Muri, to es tev vēl pieminēšu). 


Sestdien no rīta aizvedu, visticamāk, pēdējās šī gada preces uz labdarības veikalu ''Otrā Elpa'' un saku sev STOP, ir Ziemassvētku laiks. 

No rīta uzspīd saulīte un noskaņojums jau tāds kā labāks. Aizeju uz ''Koka Rīga'' Krāsotāju ielā 12. Zināt tādu vietu? Es nezināju, biju tur pirmo reizi. Beidzot iepazīstos klātienē ar Anitu un tas gandrīz ir arī galvenais iemesls, kādēļ eju uz šo tirdziņu :).  Un tagad man ir visādas Anitas veidotās smukumlietas! :) Dažas grāmatzīmes jau izdalītas. 


Un vēl es nepērku it nekādas ķīnas šogad. Nieciņus iegādājos ''Mēness aptiekās'', stendos par 2 Ls. Vairāk par šo iespēju lasiet šeit. Un tie nav nekādi šķībi greizie rokdarbi, kurus iegādāties aiz līdzcietības, bet patiešām jaukas un kvalitatīvas lietas- iefilcētas ziepes, koka sviesta nazis un māla ledusskapja magnētiņš (bildē redzams arī pirkums tirdziņā pie Anitas)- 


Arī citas lietas, ko šogad iegādājos- grāmata un viena pakalpojuma dāvanu karte ražotas vai ''jālieto'' tepat uz vietas. Esmu tādā nedaudz kareivīgi patriotiskā noskaņojumā šogad :) ... 

Lai jums mierīgs un gaišs šis svētku laiks, mīļie! 



Komentāri

Irēna teica…
Muris arī kārto māju, kā nu prot :):)
Reciklētājām jau jābūt patriotiski noskaņotām, vai ne? :)
Anonīms teica…
paldies, mana mīļā, ceru, ka tā arī būs, kad visi miļie būs kopā, Murčiks - razbainieks
Biene teica…
Ļoti patīk Tava kareivīgā noskaņa!Tā turēt!Tas taču ir tik mīļi!Es arī nu jau vairākus gadus cenšos pieturēties pie domas par pašu gatavoto un nu nedaudz bet pašmāju ražotā uz Ziemassvētkiem....
Lai Tev mīļi svētki!
Priecìgus un míĺus Zirmassvétkus, Aija! Paldies par iedvesmu un Tavám idejám 'darinát'!
Sigita teica…
Pirmssvētku nevaļā piedomāju par jums, rokdarbniecēm, jo šis noteikti ir pats ražojošākais mēnesis gadā, kamēr man sanāk tikai gribēt, bet aizvien saprast, ka, ak, neprotu pareizi izplānot laiku - domājot citas lietas, svētki atkal ir klāt un milzu ieceres - atkal pusdarītas:)
Aija, lai Tev viss izdodas un padodas! Priecīgus Ziemassvētkus Tev un Taviem mīļajiem!
Aija Elliņa teica…
Paldies, meitenes! :)