Gaismu, krāsas, sniegu lūdzu!

Kā jums iet? Vai Ziemassvētku tuvums liek sevi jebkā manīt!? 

Man pietrūkst gaismas, kā nekad. Man pietrūkst krāsas... jūtos kā sasaistīta šajā laikā. Gribu sniegu! 

Bet nepalikšu uz šīs drūmās nots. Es šuju. Tad nu gan jaunums! :) Šodien atrādu 4 priekšautus, kas agrāk ir bijuši lencīškleitas. Un izskatās, ka tie kļūs par kaut  kā lielāka daļu, bet par to jūs vēl noteikti no manis daudz dzirdēsiet, bet ne šodien... 





Turpinājums sekos! :) 


Komentāri

Anonīms teica…
šitos priekšautiņus gribētos vilkt pie izejamā tērpa
Aija Elliņa teica…
Varu kādu aizdot :)
Alise teica…
hmm, sasodīti laba doma - džinsu priekšauts!!! sagribējās...
wizble teica…
šiki priekšautiņi ;) ...man iet ļoti labi , kaut arī es gaidu to baltumu uz zemes, bet būs..būs un drīz vien ;) man skan svētku dziesmas un tā noskaņa..ir :)
Aija Elliņa teica…
Alise, džinsu priekšauts ir arī praktisks kopšanā, ērts un parocīgs :)

Wizble- prieks dzirdēt par svētku noskaņu! :)
Sigita teica…
Likās, tūlīt, tepat aiz stūra iznirs svētku sajūta... bet satikām kārtējos vīrusus:(
Aija Elliņa teica…
Nu tad, Sigita, līdz svētkiem ir laiks aši no tiem tikt vaļā! :) Veseļojaties!