Ābolu čatnijs


Laikam esmu atradusi savu trešo mīļāko (nē- vienu no trim mīļākajiem) rudens vārījumiem. Katru gadu taisu  šo ievārījumu un arī tādu (sāļais). Tagad pievienoju šai kolekcija arī ābolu čatniju. 

Vajadzēs-
1) ~ 720 gr notīrītu un sagrieztu ābolu (man- antonovka),
2) 160 g žāvētas melnplūmes,
3) 200 g sīpolu,
4) 440g cukura,
5) 500 ml balzamiko etiķa (man- ābolu un varbūt var likt mazāk),
6) čili pulveri pēc garšas un gaumes,
7) 40 g svaiga ingvera,
8) 30 g ķiploku,
9) sāli pēc garšas.

Visas sastāvdaļas smalki sagriež, sasmalcina, sajauc kopā. Liek katlā, strauji uzvāra. Turpina vārīt uz mazas uguns, kamēr sasautējas biezas konsistences mērcē. Esmu redzējusi receptēs minētas pat 50 minūtes, es vārīju aptuveni pusstundu. Liek burkās un aizvāko. 

Šis ilgi manā ledusskapī neaizkavēsies! 





Komentāri

Anonīms teica…
jā, Aijuk, tas ir kaut kas īpašs, varētu izēst visu podu vienā piegājienā. PALDIES par recepti, uz šo arī liksim akcentu uz priekšu, der gan kā asais gan kā saldais.
Alise teica…
noteikti feina lieta!