Pārlauztie krītiņi... :)


Prasu bērnam (nedaudz histēriskā tonī): ''Vai tu man vari atbildēt, kāpēc ir pārlauzti uz pusēm visi šogad iegādātie, jaunie krītiņi?''

Bērns mierīgi atbild: ''Nu kā- man ir labs draugs, ar ko es sēžu vienā solā, tas ir tādēļ, lai viņam nekas nekad netrūktu. Ja viņš aizmirsīs krītiņus mājās, tad vienmēr varēs paņemt pusi no manējiem!''  

:) :) 

Vai jums ir tāds draugs, kas gatavs jūsu dēļ visus krītiņu pārlauzt!? :) 



Komentāri

Sigita teica…
:D
Nē, man nav tāda drauga:D Jo krītiņus neizmantoju un man nevajag:) Bet ja ņem alegoriski, tad man ir tas gods tādus pazīt un pati cenšos tāda būt:) Man liekas, ka šādu cilvēku paliek aizvien mazāk... pat tie kuri Reiz, paliek noslēgtāki, neticīgāki, vienaldzīgāki pret apkārtējiem... Tāpēc ne tikai ar smaidu šo lasīju, bet arī ļoti aizkustināja Tava dēliņa filosofija:) Lai viņam nekad šī izpratne nezūd:)
Irēna teica…
Nu jauka atbilde!
Alise teica…
...tavs dēls ir labs mazs cilvēks. un, tik iedomājies par cik vēl labāku viņš vēl var paspēt izaugt! mmmm,...super!
Inese teica…
Shis beerninjs dziivee maacees daliities!
Biene teica…
Jauks Tev dēls aug! Es arī grib tādu draugu! Un radoši strādājot, krītiņus vajag lauzt...tad "vairāk" var uzzīmēt!
Anonīms teica…
ak Dievs, kā gribētos iemantot tādu labu draugu, tas jau laikam Rihardiņš
Inese teica…
:)
atliek vien novēlēt, lai šitais saglabājas mūža garumā :), pat ja mammai iesākumā histērisks tonis... kad zināms iemesls, tonis gan jau ka nomainīsies :)
Aija Elliņa teica…
Protams, Inese, nomainījās uzreiz! :)