Veltīts visām radošo nodarbību vadītājām!


Es atnāku uz darbu, sakārtoju savu radošās nodarbības telpu, viss ir izdomāts līdz pēdējam sīkumam. Es zinu, cik dalībnieku būs nodarbībā, zinu, ka katrs ieradīsies, ņemot līdzi kaklasaiti. Esmu pat sagādājusi lielu spoguli un romantisku lampiņu, man nekas nav smagi jānes, mani atved no mājām ar mašīnu... Jūs domājat es sapņoju? :) Nē, man jāvada nodarbība zinātkārām un prasmīgām pirmsskolas skolotājām. Mani ir uzrunājusi darbavietas vadītāja un es esmu ļoti labprāt piekritusi šai nodarbībai... Šī ir tikai viena radošā darbnīca, bet tā atsauc manā atmiņā daudzas citas...


Bieži strādājām kopā ar Irēnu Lauriņu- saņēmām uzaicinājumu, plānojām nodarbību. Ļoti bieži paredzamais dalībnieku skaits bija no 10 līdz ... nezināmam daudzumam. Materiāli jāsagādā pašām, nodarbības vietā jānonāk pašām. Visam jābūt sagādātam, jo darba karstumā nebūs kur ņemt to, kas aizmirsts mājās... daudz stresa, daudz klapatu. Gandarījums par padarīto. Kādreiz vilšanās.


Tuvojas vasara, tuvojas brīvdabas tirdziņu, festivālu un ielas svētku laiks. Daudzi radoši cilvēki iepriecinās apkārtējos ar savām zināšanām un prasmēm. Piedalieties, novērtējiet, baudiet! 




Komentāri

Irēna teica…
Jā, kas ar to saslimis, nemaz tā vaļā nevar tikt, vai ne? Es arī tieši šonedēl atcerējos , cik daudz nodarbību, arī kopā ar Tevi mums ir bijis. Labs laiks bija! Varbūt būs lemts vēl kādreiz?
Anonīms teica…
nav nekā jaukāka kā darīt to, kas iet pie sirds