Cepeškrāsnī cepta vista


Šoreiz- no sportošanas pie ēšanas! :)

Man šis ēdiens šķiet īsti rudenīgs. Tas ir arī ļoti piemērots gatavošanai darba dienas vakarā- top ātri un viegli. 

Šogad nevaru lepoties ar pašaudzētiem tomātiem, paprikām un čili, toties ābolu sula glāzē ir īsta.  Iedvesmojos no Džeimija Olivera grāmatas ''Ietaupām kopā ar Džeimiju''. Man gan šķiet, ka visas šajā grāmatā publicētās receptes ir tālu no ''ietaupīšanas'', bet Džeimijs vienalga ir mans favorīts ikdienas ēdienu gatavošanā. Arī grāmatas moto ''Iepērcies gudri, gatavo atjautīgi, tērē mazāk'' šī brīža situācijā un inflācijā liek pasmaidīt... Bet esam pārdzīvojuši taču dažādus laiku, vai ne? 


Vajadzēs-

1) vistu (man atkauloti šķiņķīši, Džeimijam- stilbiņi),
2) dažus tomātus (man patīk, ja ir dažādu šķirņu, krāsu, lielumu),
3) pāris paprikas (var dažādās krāsās),
4) lielu sīpolu,
5) ķiploka daiviņas (daudzums pēc izvēles),
6) čili piparu (svaigu),
7) sāli, melnos piparus, paprikas pulveri,
8) saišķīti timiāna (apbrīnojama garšaugs, ja vien jums ir kāds zemes stūrītis, kur to iestādīt- arī ziemā varēsiet aizskriet uz dobi pēc tā),
8) olīveļļu.

Daru tā-

Uz cepamās plāts lieku mazākos gabalos sadalītus vistas šķiņķīšus, lielos gabalos sagrieztus tomātus, paprikas, sīpolus, veselas ķiploka daiviņas, gredzentiņos sagrieztu čili, visu samaisu, apkaisu ar sāli, melnajiem pipariem, paprikas pulveri, olīveļļu. Neaizmirstu arī timiānu. 

Lieku iepriekš sakarsētā cepeškrāsnī un cepu, līdz vista zeltaini brūna un gatava. Cepšanas laikā ik pa brīdim apmaisu. Māja smaržo! 

Lai labi garšo! 




Komentāri

Pieliekamais teica…
Vai sanāks arī ar vistas fileju?
Ko ēdat klāt? (Man prasās rīsus vai makaronus, bet varbūt ir sātīgi tāpat.)
Aija Elliņa teica…
Sanāks, kādēļ ne?! Var, protams, klāt gan rīsus, gan makaronus, vai cepeškrāsnī ceptus kartupelīšus, katra brīva izvēle, kas labāk patīk un garšo.