Pasaule ar kājām gaisā


Atceros, cik ļoti skolas laikā nepatika sporta jeb kā toreiz tās saucās- fizkultūras nodarbības. Sporta skolotājs/a- izstaipītās trikotāžas biksēs, mūžīgi kliedza... Tagad es saprotu, ka viņam bija jākliedz, lai pārbļautu skolēnu pūli un sporta zāles akustiku... Sporta nodarbības garlaicīgas, visiem jādara viens un tas pats. Mūzikas vidusskolas laikā bija vēl interesantāk- skola atradās pašā centrā (pareizāk sakot, trīs vai četrās centra ēkās, jo vienas, savas tai nebija), bet uz sportu bija jābrauc uz Mežparku. Somā- instruments, notis, skolas grāmatas un citi piederumi. Aizbrauc, bet tur sporta skolotāja ar kora diriģentu ierauj pa glāzītei un saka- ejiet skriet krosu... 

Ar nožēlu vēroju, ka arī mūsdienu vispārizglītojošā skola bērnos interesi un mīlestību pret sporta aktivitātēm neattīsta, drīzāk pavisam pretēji! Un tas ir ļoti skumji. 

Bet mana satikšanās ar sportu sanāca ļoti interesanta. 2017.gada janvārī, kad mani kāds draugs apsveica dzimšanas dienā, runājām par šo un par to un viņš teica šādus vārdus: ''Neko darīt, kā ir, tā jādzīvo!'' Un tie man trāpīja kā ar āmuru pa pieri. Domāju- nē, šis nav manas dzīves moto! Es gribu daudz ko mainīt, bet ar ko lai sāk? Gribu sportot! 

Un palaid tikai domas kosmosā!  Nākamajā dienā ieejot Facebook, redzu Aerial Yoga Riga profila bildi, aizeju uz viņu mājas lapu, skatos bildes un saprotu, ka man to vajag un vajag tūlīt! 


Kad nokļūstu studijā pirmoreiz, man šķiet, ka es esmu vājprātīga- laikam esmu aizmirsusi, cik gadus nav sportots, aizmirsusi, cik man ir gadu, ka man no šūpošanās paliek nelabi un vispār- kāda var būt runa par atrašanos kājām gaisā...  


Drīz paies divi gadi, kopš lidoju ar kājām gaisā, man nav apnicis, es katru reizi izbaudu kā pirmo un pēdējo. Paldies mūsu trenerei, studijas vadītājai un vienkārši foršam cilvēkam Adelei Veinbergai, ka viņa spēj iedvesmot, iemācīt un likt virzīties arvien tālāk. 


Ja kaut ko gribas, meklējiet, mīļie, un tad arī atradīsiet! 


Komentāri

Anonīms teica…
Nu ko lai saka, svēti vārdi, drošiem un trakiem pieder pasaule. Par tevi, mana mīļā. Tā turpināt!