Kaneloni


Mazliet vairāk laika padomāt, saplānot. Dažreiz, kopīgi rosoties virtuvē, gatavot. Kādreiz vienai pašai ...pameditēt, pildot kaneloni makaronus ar maltās gaļas masu, piemēram. 

Vajadzēs-

1) cūkgaļu (es samalšu pati vai pērciet jau maltu, kā kuram ierasts),
2) pāris nelielus kartupeļus, pāris burkānus, sīpolu, ķiploku,
3) vienu olu,
4) kaneloni makaronu iepakojumu,
5) divas mazās bundžas smalcinātu tomātu (mazliet palika pāri),
6) saldo krējumu,
7) garšvielas pēc izvēles,
8) sieru vai vairākus, rīvētus.


Daru tā-

Gaļas mašīnā samaļu gaļu, kartupelīšus, burkānus, sīpolus un ķiplokus. Kartupeļus un burkānus pievienoju, lai padarītu gaļas masu it kā vieglāku, gaisīgāku. Pievienoju garšvielas un olu. Samaisu viendabīgā masā.

Masu pildu kaneloni makaronos. 


Lieku cepešpannā, kas nedaudz iesmērēta ar eļļu.  Pāri leju saldo krējumu un smalcinātos tomātus. Cepu cepeškrāsnī apmēram pusstundu, tad pārkaisu ar sieru un vēl pacepu, kamēr siers izkusis. 



Lai labi garšo! Lai mierīgi jūsu mājās! 💓


Komentāri

Sigita teica…
Ir šausmīgi domāt par ēdienu pēc pusnakts, bet neatlikšu jautājumus uz vēlāku, ja varu pajautāt tagad.

Esmu mēģinājusi vairākkārt, bet atšķirībā no lazanjas, nevaru sasniegt rezultātu, kas man patiktu. Noteikti, ka es gaļu nekad neesmu papildinājusi ar kartupeļiem, burkāniem, bet, nez, vai tur tā atslēga? Nav tā, ka pildījums sašļūk gatavojoties vai izlien ārā?
Taisot lazanju, es jau sāku domāt, ka visu identiski varētu darīt ar kaneloni (jo man tie makaroni aizņem vietu!). Un noteikti, ka tieši tā arī var, tik finālā nebūs nekādas atšķirības, vien procesā ķēpāšanās ar pildīšanu. Un šobrīd man ir klusas aizdomas, ka varbūt es savas lazanjas taisu pēc kaneloni receptes, jo īstai lazanjai būtu jātaisa bešamel mērce...
Aija Elliņa teica…
Sigita, es biju taisījusi ārkārtīgi sen un ar bešamel mērci,tad man arī bija viss minētais- daļa izlīda, likās, ka gaļa ''sarāvās''...Šoreiz varbūt vienkārši apstākļu sakritība, varbūt gaļa nebija trekna, varbūt tomēr tā dārzeņu piedeva neļāva tai sakristies, bet bija viss ideāli. Tās makaronu trubiņas arī tā diezgan cieši man uz pannas bija viena pie otras... Zini? Tev jāmēģina vēl! :)
Sigita teica…
Labai gaļai ir liela nozīme. Ir tikai dažas vietas, kur to pērku, tāpēc šobrīd... šobrīd nekā. Bet kad būsim atkal normālos apstākļos, noteikti pamēģināšu. Ar dārzeņiem. :-)