Alus cepumi

Tieši tā, kā žurnāla ''Ievas virtuve'' sadaļā Manas bērnības receptes dara dažādas pazīstamas personas, es šodien izmēģināju izcept savos tīņu gados iecienītos Alus cepumus. Kā zināms, toreiz veikalos izvēle bija 'nekāda' un nācās iztikt pašu spēkiem.
Recepte ir pavisam vienkārša- 250 gr margarīns, 3/4 glāzes alus un 3 glāzes milti.



Ātri samīca mīklu un ievieto ledusskapī uz divām stundām.
Tad izveltnē, izgriež tādas formas cepumiņus, kā katram labāk patīk un liek cepties. Protams, ka darbiņu nedarīju viena, četras mazas rociņas man palīdzēja. Cepumiņi izcepās ļoti ātri.





Un nu- jāpagaršo. Jā, vai nu garšas kārpiņas ir izlepušas vai tieši otrādi notrulušas, cepumiņiem kaut kas pietrūkst. Bet mēs nepadodamies, uztveram dzīvi vienkārši. Saliekam cepumiņus pa divi kopā, daļai cepumiņu vidū iesmērējam plūmju ievārījumu, daļai kausēto sieru Dzintars. To daram ļoti uzmanīgi, jo mīkla ir trausla. Varianti pildījumam ir visdažādākie- kas nu kuram garšo.



Mmmm, tagad cita lieta! Tas pats bērnības cepumiņš, bet tomēr savādāks. Labu apetīti!

Komentāri

Antra teica…
Mmmm... labu labie bija! Gan bērnībā garšoja, gan šitie ;) Man tika ar sieru :P Nu kur no tik vienkāršam lietām var kas tik garšīgs sanākt! Un galvenais, ka tiešām- gribi saldu uzber cukuriņu ar kanēli, gribi sāļu - iemērē sieru. Būs man ar jāuzcep!
Aija Elliņa teica…
Es brīnos, ka Tu atceries to bērnības variantu, mazums ko mēs tur abas brūvējām :) :)
Antra teica…
Es ceru, ka Tu šeit ievietosi bērnības hitu- zaftes mīklas torti ar vārīto krēmu, un ar visiem zefīriem un šokolādi! :P
Jā un mazās vēja kūciņas ar krēmu, kuram klāt bija šņabis ;) Vai atceries kā puiši jūsmoja? :D
Aija Elliņa teica…
Ei, nu ko Tu tur tagad stāsti, neko tādu nezinu! :):) Ievārījuma mīklas torte būs obligāti, bet zefīri tur nedzīvoja! Vārītais krēms gan... Būs, būs!
Antra teica…
Kā ta nedzīvoja?!?! Zefīru pusītes pa virsu un aplietas ar šokolādi ;) mmmm... :P