Mainām dekorācijas bērnistabā

Nesen iegriezos veikalā Abakhan, kas man kļuvis jau par tādu kā svētceļojumu vietu :)- tur pērku daudz ko- audumus somu šūšanai, aksesuārus, pērlītes, diegus, visu pat grūti uzskaitīt. Audumus tur pārdod, cenu rēķinot, gan metros, gan uz svara.

Uz Rīgu bijām devušies visa ģimene- vīram netālu atrodas darbs, viņi ar bērniem aizgāja uz biroju, bet es uz Abakhan.

Sapirku savas lietas un apstājos pie dekoratīvo flīsu kastes. Bet tur pašā augšā stāv liels flīsa gabals ar multfilmas ''Vāģi'' varoņiem. Un tie, kā zināms, mūsu mājā ir elku statusā. Stāvu un domāju, vai uzšūt bērniem jaunus gultiņu pārklājus, vai man neuznāks slinkums un audums nenomētāsies kārtējā skapja plauktā. Nosveru, cena 7 Ls, katrai gultiņai tātad 3.50 Ls, pietiekami laba cena... Stundu stāvu domādama, kad izdzirdu skaļu brēcienu, ko izkliedz mans mazākais bērns: ''Mamma! TAS MAN???''. Protams, esmu atmaskota ar visiem saviem flīsiem un pārdomām. Atliek tikai atbildēt: ''Tas jums abiem ar brāli'', un vest audumu mājās.

Tātad, kā raksta mājas žurnālos, ja nevaram uztaisīt remontu un citas pārmaiņas, tad mainam tekstīlijas :) :).

Vajadzēs-

1) flīsa audumu,
2) kādus auduma atgriezumus vai manā gadījumā kādas nederīgas velveta bikses,
3) šujmašīnu,
4) diegus, šķēres u.c.

DARU TĀ

Nomēru gultiņas izmērus un saprotu, ka flīsa audums ir mazliet par maz. Ņemu talkā kādas dīvaina izskata velveta bikses, kuras man ir piešķīrusi draudzene, zinot manas tieksmes visu pāršūt un uzlabot. Dīvainas tās ir tādēļ, ka to vidukļa apkārtmērs ir kādi 45 cm, bet bikšu staru garums kādi 1.40 cm. Nospriežam, ka tādas derētu tikai kādam marsietim, vai, šajā gadījumā, gultu pārklāja šūšanai.

Sagriežu flīsu un pusēm un katram gabalam galos piešuju trūkstošos centimetrus, izmantojot velveta bikšu audumu.


Atliek atlocīt un ar kādu dekoratīvu vīli nošūt pārvalciņa malas. Šoreiz izmantoju šujmašīnas iespējas šūt elastīgus audumus un izvēlos dekoratīvo vīli D.

Tā nu bērnistaba ātri tiek pie jaunām krāsām un noskaņām!

Komentāri

Irēna teica…
malace, man patīk šie tempi-manā stilā
Aija Elliņa teica…
Nu jā, visu vajag ātri un uzreiz! :) :)
Antra teica…
Ak laimīgie zēni! ;)