Cimdi 'vintage' stilā

Tā kā joprojām neesmu kļuvusi vesela, vakar pa galvu jaucās drūmas domas un radās dziļa pārliecība, ka mana vasara ir pabojāta. Bet lai neļautos sliktajam noskaņojumam, sāku domāt par... rudeni :). Un rudens man saistās ar vienu no manām atkarībām- cimdiem. Tā nu nolēmu likt pamatu cimdu kolekcijai Rudens- Ziema 2010/2011. Lūk, kas man sanāca!

Vajadzīgie materiāli-
1) pirkstaini cimdi,
2) mežģīne,
3) diegs,
4) pērlītes.

Vajadzīgie darbarīki-
1) šujamā adata,
2) kniepadatas,
3) šķērītes,
4) kāds stingrs pamatiņš, ko ielikt cimdā, kad šūsim (es izmantoju vecu piezīmju blociņu).

DARU TĀ
No izvēlētās mežģīnes izgriežu tos motīvus, ar kuriem vēlos rotāt cimdiņu. Šajā gadījumā esmu izvēlējusies ziedus. Katram cimdiņam būs nepieciešami 9-10 ziedu motīvi. Sākumā izkārtoju ziediņus uz cimda tā, kā tie varētu būt izkārtoti, kad cimds būs gatavs. Ļoti viegli ar kniepadatu piespraužu ziedu motīvus pie cimda.


Ielieku cimdā stingro pamatu, lai varu ērti strādāt. Ar atbilstošas krāsas diegu, ļoti maziem dūrieniem piešuju ziedus klāt pie cimda.

Tad ņemu izvēlētās pērlītes un izrotāju ar tām uzšūto motīvu ziedlapiņas.

Cimdi ir gatavi!

Lētākus cimdiņus parasti meklēju lielveikalos izpārdošanu laikā vai veikalā Jysk. Var arī izmantot tādus, kas jau nedaudz apnikuši, bet vēl nav novalkāti. Mežģīnes, perlītes un rotājumus pērku veikalos Abakhan, Tiimari u.c.

Cimdus var rotāt, ne tikai ar mežīģīnēm, var arī izšūt, rotāt ar pogām, fliteriem, pērlītēm u.c. Brīva vaļa fantāzijai.

Citus manus cimdiņus var apskatīt šeit http://picasaweb.google.com/AijaEllina/Rokdarbi#

Komentāri

Unknown teica…
skaisti cimdiņi, tādus jānēsā izstieptās rokās, lai visi redz, grēks nēsat smagumus, smalks un filigrāns darbs.
Irēna teica…
skaisti, tikai , lūdzu, nepiesauc pāragru rudeni ar šādiem rudens darbiem, es baudu vasaru, pat , ja ir tik karsts- atnāks atkal ziema kā nebeidzamais stāsts...
Aija Elliņa teica…
Ai nu, Irēna, es esmu tāda riktīgā Smillas jaunkundze, man vienmēr ir ilgas pēc sniega :) :). Bet pāragru rudeni gan nevienam nenovēlu! Izbaudīsim vasaru!