Pankūkas un brīvdienas


Nezinu, kas tur Kauperam ir ar tām brīvdienām... bet man arī tās nav mīļākās dienas. Varbūt tāpēc, ka tādu vai citu apstākļu pēc, nevaru tās pavadīt tā, kā īsti gribētos, vienmēr gaidu ierasto ritmu. Un tad ierasto ''rāmju iekšpusē'' gan varu eksperimentēt, meklēt un plosīties! Nu katram savas dīvainības, vai ne?

Tieši tādēļ, uzcepot šodien pankūkas un uzklājot galdu uz lieveņa (jā, jā, kā man tas patīk!!!), sajutos burtiski laimīga!

Bet par pankūkām! Kopš mūsu mājā ir uzradusies maizes cepamā krāsniņa, esmu atklājusi daudzas interesantas lietas. Piemēram, ka milti mēdz būt ne tikai kviešu un rudzu, bet arī griķu, kukurūzas, pat ķirbju un biešu! Ka klijas mēdz būt ne tikai kviešu, bet arī auzu. Ka diedzētus graudus var likt ne tikai uz sviestmaizes, bet iecept arī maizē :).

Kādu citu reizi uzrakstīšu par griķu miltu plānajām pankūkām. Lai gan tur jau nav ko rakstīt- aizstājiet lielāko daļu kviešu miltu ar griķu miltiem un būs jums interesantas plānās pankūkas!

Šīsdienas pankūkām apmēram 1/5 no miltiem bija kukurūzas milti un klāt kāda sauja auzu kliju. Un ļoti pat gardas!

Jaukus eksperimentus virtuvē un nebaidamies mēģināt! :)

Komentāri

Irēna teica…
Zini, tā laikam tāda Mežāžu īpatnība:)) Man arī līdzīgas izjūtas par darbdienām un brīvdienām... Nu griķu pankūku speciālisti dzīvo Francijas dienvidos, -daudz recepšu, aŗī pildītās, ļoti garšīgas!
Aija Elliņa teica…
re, virzāmies uz Francijas pusi! :) Būs kādreiz ''googlei'' jāpaprasa franču valodā griķu miltu pankūku recepti! :)

Mežāzis mežāzi saprot! :)
Diāna teica…
Nav pat jābūt Mežāzim, es esmu Jau-nava, bet man arī patīk ikdienas rutīna, citādi jau tāda rutīna nebūtu iestrādājusies, un 4 brīvdienas liekas par daudz. :)
Interesanti, ķirbju un biešu milti liekas neticami. Kur tādus var dabūt? Ja es vēl pieņemtu, ka ķirbju miltus varētu no mizām vai sēklām iegūt, tad bietēs taču nav nekā miltaina!
Aija Elliņa teica…
Laikam te redzēju biešu un burkānu miltus- http://zalaisgrozs.weebly.com/produkti-cenas.html, vārdu sakot ekoloģisko veikaliņu virzienā jāmeklē :)