Šokolādes- biešu kūka


Tā mēs, blogu rakstītājas viena otru pamudinām uz dažādām lietām. Vakar nosūtīju Irēnai saiti ar pamācību sasiet vasaras somu, skat- jau soma gatava! :) Irēna man pārsūtīja savas meitiņas pārbaudītu biešu kūkas recepti un re- es arī izmēģināju!

Tā kā oriģinālās receptes mājas lapa vairs neveras, sūtu virtuālu paldies tam, kas šo kūkas recepti bija publicējis! Sakarā ar manu aizmāršību (vispār aizmirsu pielikt eļļu) un radošu pieeju receptēm, tāds ir mans variants.

Vajadzēs-

1) 175 g miltu + ~tējkarote cepamais pulveris,
2) 75 g kakao pulveri,
3) 175 g pūdercukuru (receptē 250 g),
4) 310 g vārītu, rīvētu bieti (receptē 250 g),
5) 3 olas,
6) vaniļas cukuru vai ekstraktu,
7) pārklājumam šokolādi, pūdercukuru u.c.
8) 200 ml rapšu eļļas (es šo sastāvdaļu aizmirsu pievienot, tādēļ nezinu, kāda ir kūka, ja pieliek eļļu- droši vien daudz treknāka :) ).

DARU TĀ

Sajaucu sausās sastāvdaļas. Atsevišķi sajaucu slapjās sastāvdaļas. Savienoju kopā.

Leju mīklu ar cepamo papīru izklātā formā un lieku iepriekš uzkarsētā cepeškrāsnī. Sākumā karstākā temperatūra, kad kūka paceļas, nogriežu mazāku temperatūru un cepu aptuveni pusstundu, kamēr kūkā iedurts kociņš paliek sauss.

Izkausēju šokolādes tāfelīti ar pielietu kādu lāsi saldā krējuma un pārsmērēju kūkai. Kad ieraugu, ka esmu nopirkusi rūgto šokolādi, kas man neiet pie sirds, uzberu nedaudz pūdercukura, bet tas nav obligāti.

Labu apetīti!


Priecīgas, gaišas un mierīgas Lieldienas visiem!

Komentāri

Irēna teica…
Ir jau noēsta?:)) Izskatās ļoti garda!
Aija Elliņa teica…
Es iedevu divus gabaliņus vecākiem līdzi uz mājām, ienāca mazais bērns, pamanīja, ka divi gabaliņi trūkst kūkā un sašutis teica- bet tur ir tukšums!!! :D
Anonīms teica…
pēc degustācijas varu apliecināt, ka kūka ir kolosāla, eļļas trūkumu nemanījām, varbūt nemaz nevajag.PALDIES par brīnišķīgo saldo ēdienu, sajutos kā Lildienās
Aija Elliņa teica…
Paldies! :) Tā bija ''iesildīšanās'' pirms Lieldienām :)