It kā pa jokam... un it kā nopietni


Kādreiz, nu jau dikti daudzus gadus atpakaļ, man bija ļoti, ļoti slikti. Kādu dienu, šķiet, kādā austrumu suvenīru veikaliņā, ieraudzīju šo lellīti ar diviem bērniņiem. Man viņa tā iepatikās no pirmā acu uzmetiena, ka pieliku to pie ledusskapja. Tad uzzināju, ka esmu nopirkusi bēdu Betiju. Kādas Dienvidamerikas tautas lellīti, kam esot jāsūdz bēdas un tad jāliek zem spilvena, visas bēdas būšot kā ar roku neņemtas. 

Ne nu ticu tādām teikām, ne nu liku Betiju zem spilvena, bet bēdas atkāpās un Betija joprojām ir pie mana ledusskapja. Tāda nu viņa man klusējoša draudzene ir kļuvusi pa šiem gadiem. No rīta var pateikt labrīt. Kad visas rūpes sakāpušas ''pāri galvai'', šķiet, ka Betija mani saprot :). Un kāda viņa ir rūpīga mamma- re kā savus bērniņus- vienu rokās nes 


otrs uz muguras lakatā, drošībā... 


Un Betija arī nav nekāda pelīte, kad vajag savus bērnus aizstāvēt, tad arī tāda pikta un lepna var palikt :) 


Bet vakar, pašā Māmiņdienas priekšvakarā, notika kaut kas pilnīgi neticams! Es biju nodarbībā Otrā elpā un meitene, kas tobrīd rosījās veikalā atnesa man dažas mazas figūriņas un saka- rokdarbos noderēs... bet es skatos- tur tak vēl viens Betijas bērns!!! :) 


Tā nu mana Betija ir kļuvusi par vienu bērnu bagātāka! :) 


Lai jums, mīļās mammas, laba un saulaina diena! :) 



Komentāri

Madara teica…
cik skaisti. lai Tev ar jauka šī diena :)
Aija Elliņa teica…
Paldies, Madara :)
Sarkanā Biete teica…
Kāds skaists stāsts, un vēl pie tam ar tik jauku turpinājumu:) Lai dzīvo Betija, un visas pārējās mammas! Jauku dienu!
Aija Elliņa teica…
Paldies, Bietīt, Tev arī! :)
Irēna teica…
Nu , diez ko tas varētu nozīmēt?:):)
Bet mīļi bez gala...
Zkss teica…
Ah, cik jauks stāsts! Un tiešām..diez ko tas varētu nozīmēt?:))
Sandra Spu teica…
Brīnišķīgā Betija. Cik labi, ja ir kāds, kam izstāstīt savu bēdu... Lai tev tās bēdas ir tikai maz mazlietiņ.
Aija Elliņa teica…
:)))), paldies! :)
Laine teica…
Kolosāls māmiņdienas stāsts! Un superīgas sakritības! Skaisti!
Inese teica…
Jā, nobeigums neprognozējams - šitā atrast vienam otru (tas par Betiju un bērniņu :D) - un Tev vēl viens dzirdīgs ausu pāris bēdu stāstiem :))) Skaists stāsts un ar tādu visai nozīmīgu simboliku par trim bērniem un gādīgu mammu :)
Inga teica…
Tik mīļš stāsts!:)) Betijas trešais bērniņš :)) Kas zin, vai tas bij tā nejauši, varbūt nemaz tik nejauši...:)))
dace teica…
Kāda viņa mīļa, Betija, adoptējot vēl vienu bērniņu!
Aija Elliņa teica…
:) Plaša sirds! :)
Plūmīte teica…
Manā mājā arī mīt Bēdu Betijas - pirms daudziem gadiem, kad devos studēt uz ārzemēm, man tās uzdāvināja mamma. Daudz neesmu lietojusi, bet patīkama apziņa, ka man tās ir un vajadzības gadījumā palīdzēs. :)
Aija Elliņa teica…
Plūmīte, novēlu, lai ievajagās tikai kā lellīte, bez tās bēdu remdēšanas funkcijas! :)