Mans ideālais mazdārziņš


Zinu, ka jebkurš, kam ir dobes, vagas  un siltumnīcas vispār nespēs saskatīt, kāda te var būr runa par mazdārziņu. Bet man, dziļi sirdī pilsētniekam- viensētniekam :) , (tas ir tāds, kurš grib savu sētiņu, bet tomēr pilsētā vai tās tuvumā) šis ir ideālais mazdārziņš. Tas ir tieši vienas dobes lielumā! Fotografēts pašā vasaras sākumā, šobrīd dobe ir stipri kuplāka ar no jauna izdīgušu rukolu un braši sazaļojušajiem bazilika, majorāna, timiāna krūmiem. Arī mazie un trakie ķirštomātiņi mūs riktīgi priecē. Trakie, jo nekad neesmu tādam mazam stādiņam redzējusi tik daudz tomātiņus. 





Manā ideālajā mazdārziņā aug piparmētras (jātaisa mohito!), koriandrs, pētersīļi, dilles, salāti, rukola, majorāns, baziliks, timiāns, maurloki, salvija, skābenes, 3 ķirštomātu stādi... laikam neko neaizmirsu. 

Baudām vasaru, kas vēl mūs priecē un zaļo krāsu, kuras joprojām  ir tik daudz!




Komentāri

Tiešām ideāls! Manā gaumē arī :)
Sigita teica…
Es kaut šādu gribētu! Man Rīgā ir tikai palodždārziņš, jo pat balkona nav:) Un palodždārziņš arī tikai no agra pavasara līdz atvaļinājumam, jo tādam vajag laistītāju. Mani trakie ķirštomāti bija tādi, kuri izauga loga augstumā;)
Aija Elliņa teica…
Jā, Sigita, manējie, tie, kas podiņā arī ir metru augsti un ar dažiem augļiem :)

Elīna, man prieks, ka mums vienāda gaume (uz mazdārziņiem)!
Anonīms teica…
Nu skaists tev mazdārziņš mana saulīte, un tik daudz kultūras aug, vairāk arī navajag , pietiek, lai spētu apkopt,saistībā ar visiem taviem daudzajiem pienākumiem.