Grabuļi žvaguļi...



Ej projām, Metenīt,
Ar to miežu plācenīt'!
Man atnāks Lieldieniņa
Ar baltām oliņām. 

Lai kā dažreiz gribas burkšķēt, kad kārtējo reizi izlasi, ka bērniem ir jātaisa kāds kostīms vai jāmeklē citi aksesuāri bērnu dārza pasākumam... īstenībā jau tas ir burvīgi! Tas apliecina, ka esam dzīvi, ka viss notiek un galu galā- dzīve ir brīnišķīga!

Re- arī tautasdziesma mums sola- pēc Meteņiem būs Lieldienas un vispār dzīve iet uz pavasara pusi straujiem soļiem :).

Taisījām ar bērniem visādus trokšņus radošus priekšmetus, ar ko dzīt ziemu prom!



Pat šādi grabuļcimdi sanāca.


Dzenam prom to ziemu! :)



Komentāri

Irēna teica…
Burvīgas idejas un izpildījums!!
Inese teica…
Tiešām labas idejas -vienkārši realizējamas!!! Paldies!!!
Elīna teica…
ak, atkal tik vienkārši. Paldies par ideju! Man arī patīk.
sanita teica…
Cik jauka doma par cimdiņiem, super!!!paldies!
Aija Elliņa teica…
Paldies, man prieks, ja noderēs! :)
Daiga teica…
tik feinas idejas!!!!!!! un tiešām prastāks par prastu, un tik feini! noteikti realizēšu šīs!
Anonīms teica…
nu tiešām jauki, šodien jau ziema laikam bija sajutusi jūsu gatavošanos, saulīte bija tik silta un jauka.
Sarkanā Biete teica…
Podziņcimdini - mani favorīti, un nu tādus feinus grabuļkokus es arī labprāt pakratītu:)
spaariite teica…
o forša ideja grabuļiem, man ar būs jātaisa abām meitenēm!!