Sirsnīgas sausmaizītes (paldies, Anita!)


Redzot, cik sirsnīgi mani bērni vakar vakarā grieza un krāsoja sirsniņas un skaitīja, kam jau ir, bet kam vēl jāuztaisa, arī es nespēju palikt vienaldzīga :). Gribēju izmēģināt Anitas blogā publicēto recepti. Tā ir šeit. Un kādēļ gan necept maizītes sirsniņu formā! :) 

Jāsaka, ka maizītes sanāca fantastiskas, neskatoties uz manām diezgan ievērojamajām atkāpēm no receptes, dažādu sadzīvisku pārpratumu dēļ- izrādījās, ka pilngraudu kviešu milti Salaspilī ir tik pat liela eksotika... kā vaļu mēles (piemēram). Tos aizstāju ar rupja maluma rudzu miltiem un zirņu miltiem aptuveni vienādās daļās. Paniņas arī kā par brīnumu bija izbeigušās. Tās aizstāju ar krējuma un piena maisījumu... Un ticiet vai neticiet, maizītes izcepās brīnišķīgas! :) Viss pārējais kā minētajā receptē! 

Un smarža!!! Māja smaržo īpaši garšīgi un sirsnīgi. 

Lai Jūs kāds šodien patīkami pārsteidz! 






Komentāri

Anita teica…
))) Aija, cik jaukas! Priecājos ka garšoja!
Anonīms teica…
mana jaukā māmiņa, nu mazajiem būs īstas sirsniņas, laikam labi garšo, labu apetīti!
Daiga teica…
tik mīļas maizītes ;)
es kāreizi domāju cept pankūkas kruzuļotas sirds formās (noskatīju plašumos), tas tā savādāk un feini :)
Aija Elliņa teica…
Ooo, Daiga, tas būtu kolosāli! :)

mani zēni novērtēja maizītes- gan ar desu, gan ievārījumu! :D