Tepiķīši, paklājiņi jeb viena jauka sestdienas priekšpusdiena


Vakar, labdarības veikalā Otra elpa, rokdarbu darbnīcā bija sapulcējusies kārtējā foršā kompānija uz vienu jauku pasākumu- dažādu rokdarbu pratējas Janas vadībā mācījāmies siet paklājiņus. Jā, jā, šoreiz nevis tamborēt vai aust :), bet tieši siet! 

Lai kā man gribējās jūs apmānīt un nobildēt savu darbu tā, lai liktos, ka paveicu milzum daudz, jāsaka, ka divās stundās tikai sagriezu daļu materiāla un sasēju 2 ar pusi rindiņas no paklājiņa :D.


Toties cik daudz radošas idejas mēs izdomājām šajās divās stundās- ka režģa izmēri var būt dažādi, ka raksti var būs daudzveidīgi, ka auduma faktūras un garumu var mainīt vienā paklājiņā, var siet no organzas (ekstravaganti!) un lietot kā dekoriņu utt. utt. 

Vārdu sakot, ir vēl iespēja turpināt un fantazēt! 



Un visbeidzot- par raksta sākumā minēto foršo kompāniju! Citu dalībnieku starpā bijām atnākušas arī mēs- trīs bloglandijas iedzīvotājas- Irēna, Sandra un es. Sandru satiku dzīvē pirmo reizi. Un vēl otro reizi dzīvē redzēju divus puišus radošajā darbnīcā.

Jauku atlikušo svētdienas daļu!




Komentāri

Irēna teica…
Jā, neraugoties uz auksto laiku, mēs bijām lieli malači:):)Jāgaida Sandras ieraksts
Anonīms teica…
jūsu darbošanās kāre ir apsveicama, man prieks par jums, vļreiz pārliecinos, ka cilvēka izdomai nav robežu, tā tik turpināt!
Kristīne teica…
Tik superīgs Tev būs paklājiņš...iedomājos...krēsliem paliktnīši arī varētu labi izskatīties:)
Aija Elliņa teica…
Paldies, tā arī turpināsim! :)

Jā, Kristīne, es saku- katram rodas kādas jaunas idejas šo paklājiņu sakarā- jauki, vai ne?
Anonīms teica…
Aija, ļoti jauks paklājiņš Tev būs! Kā reiz aizvakar netā pētiju pamācību tāda veidošanā... ieraugot Tavu ierakstu, pat apstulbu. Gaidīšu pabeigtu!
Aija Elliņa teica…
agiistar, vēl prātoju, vai turpināt šo, vai dabūt kādu režģi ar lielākām ''acīm'' un izmantot kādu biezāku audumu, jo šobrīd, kad paskatos uz šo- liekas ''neiespējamā misija''... Bet lai nu kā, šo vai citu, gan jau pabeigšu! :)
Anna teica…
O, tu arī uz šito...man projektā šis veidojums, tikai sev noteikti negatavošu uz šī sieta- tomēr stiklašķiedra, beržās nost ar laiku tā amatne. Ko tā var sadarīt ar mūšu elpceļiem, pat domāt negribu. Meklēju citus variantus pamatnei...
Aija Elliņa teica…
Jā, Anna, es arī esmu PAR vienu citu režģa veidu- nevis celtniecības, bet dārza... ir tādi zaļi režģi, viņi tādi kā no plastmasas, neirst, cietāki, es domāju ar tādu pamēģināt visdrīzāk...
Anna teica…
Ko domā par mazgāšanu- mani tā plastmasa mulsina? Redzēju vēl vienu variantu, bet tur arī darbiņš jāiegulda, lai pamatni sagatavotu...vēl varot arī tamborēt tīkliņrakstu no rupja diega. Ja ieraudzīšu to paraugu, kas man patika, aizsūtīšu tev draudzīgajā lapā linku.:)
Aija Elliņa teica…
Es vakar redzēju 'draugos', kur viena bija par pamatu ņēmusi tādu vannas istabas paklājiņu un kaut kā sacaurumojusi...
Nu mazgāšana jau tikai ar rokām un tā, te laikam neko neizdomāsi, lai liktu veļas mašīnā, manuprāt.
Inga Mikose teica…
Jauks paklājiņš! Šī ideja mani aizrāva, tagad sēžu un domāju par paklājiņa tapšanu savā mājā. Liels paldies! Es arī redzēju vienu variantu "draugos" ar vannas paklājiņu. Domāju, ka tādu bez problēmām varēs izmazgāt.
Sandra Spu teica…
Es, lasot tavu virsrakstu, nodomāju, ka esi jau paklāju pabeigusi...:) Ar tavām darbaspējām, tas arī būtu iespējams. Ar manām noteikti nē. Es vakar visu dienu piņģeroju, bet esmu tikusi tikai līdz pusei un noteikti nākamo reizi neizmantošu to sietu - rokas dursta kā ar adatām....
Aija Elliņa teica…
Ai, nu kāda tur pabeigšana! :) Pēc nodarbības galva tā sāpēja, gulēju un pat nejutu, ka kaķis vaigu saskrāpēja :D Tagad visu laiku domāju, ka jāiet uz šķūni pēc tā zaļā dārzkopības režģa, tik slinkums tādā klimatā! Es arī ar šo režģi neturpināšu, jo nepatīk arī, ka tas jūk ārā, ja ko izdara enerģiskāk... Bet ''āķis ir lūpā'' uz šo nodarbi